مراسم تجلیل از مادران وهمسران شهدا، جانبازان وایثارگران درمسجدموسی بن جعفر کوی مهرگان/ تصویر

عضو شورای هیات مذهبی شهرستان نکا از برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدای والا مقام این شهرستان خبر داد .
به گزارش نیکا خبر ،دکتر محمدعلی باقری بر لزوم تکریم این عزیزان به‌عنوان اسوه‌های صبر و استقامت تأکید و از مقام آسمانی آنان به جهت تربیت فرزندانی که در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان‌فشانی کردند اشاره نمود و گفت : :تکریم مادران و همسران شهدا تعظیم در برابر ارزش‌هاست


این عضو شورای هیات مذهبی نکا در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه سالروز شهادت حضرت ام‌البنین(س) که روز تکریم از مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است گفت: اخلاص و بردباری حضرت ام‌البنین(س) نمونه و مصداقی بارز برای مادران معظم شهدا در هشت سال دفاع مقدس بوده و این عزیزان با الگو گیری از شخصت والای آن حضرت فرزندانی را تربیت کردند که شهادت در راه اسلام و کشور را افتخاری بزرگ و نهایت آرزوی خود می‌دانستند.
حجت الاسلام سهرابی ریاست اداره تبلیغات اسلامی نکا نیز در این مراسم در سخنانی تصریح داد : اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران بوده و یاد شهدای والامقام، اشاعه‌ی ارزش‌های ایثار و پایداری درجامعه است .
او گفت : ائینی هایی همچون برگزاری مراسم تکریم و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا ، امری واجب و تعظیم در برابر ارزش‌های والای انسانی است.
شایان ذکر است :همزمان با شب وفات خانم ام البنین با حضور ریس اداره تبلیغات اسلامی و اعضای شورای هیات مذهبی از مادران وهمسران شهیدان،جانبازان وایثارگران به همت هیات امنا، پایگاه مقاومت،کانون فرهنگی،هیات مذهبی و امام جماعت کوی مهرگان تجلیل بعمل آمد.
همچنین یادآور می شود مسئول کانون فرهنگی وهنری زینبیه شهرستان نکا به برگزاری یادواره شهدا با حضور بانوان زینبی و سخنرانی سرهنگ پاسدارمتوسلی فرماندهی محترم سپاه نکا در زینبیه این شهرستان اشاره کرد و گفت: این مراسم نیزبا همت کانون فرهنگی،پایگاه بسیج وهیات امنا در مسجد زینبیه در فضای آکنده از نور معنویت با شکوه خاص و با اشتقبال پر شور مادران و خوهران شهرستان نکا برگزار گردید.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *