وزیراقتصاد در نکا :۴۰۰هزار واحد مسکونی برای کم درآمدها ایجاد می شود(فجر ۴۰)۴۴/تصویر

فرهاد دژپسند شب گذشته در جمع مردم نکا در مسجد توفیق این شهرستان گفت: کاسب نماهای بازار ارز و دلال های بی تعصب به وطن، ارزش پول را پایین آوردند و دولت در چندماه اخیر تدابیری اندیشید.

افزود: مشکلات اقتصادی در تمام دوران انقلاب وجود داشته و دارد اما برخی نباید از این موقعیت سوء استفاده کنند و مطمئن باشید دولت برخورد جدی با این عوامل کاسب نماهای بازار ارز دارد.
وزیر امور اقتصادی و داراییبا اشاره به گرانی و افزایش قیمت گوشت در جامعه گفت: متاسفانه ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی که برای واردات گوشت اختصاص داده بود؛ مورد سوءاستفاده برخی از این کاسب نماها قرار گرفت و در این بخش باید نظارت جدی انجام شود.
دژپسند خاطر نشان کرد : اینکه ۲۱ میلیون کیلو گوشت در گمرک مورد سوءاستفاده قرار گیرد؛ تاسف بار است و باید چاره اندیشی شود.
وی ادامه داد: مشکلات مسکن و بیکاری هم امروزه از مهمترین دغدغه های مردم و جوانان است و دولت تلاش دارد تا ۴۰۰ هزار واحد مسکونی اجتماعی برای افراد با درآمد متوسط ایجاد کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: باید با تلاش به جایگاهی برسیم که تورم، آسیبی به ما وارد نکند و این در گرو تلاش همه جانبه و همکاری است.
دژپسند با تاکید بر ایستادگی در دوران مختلف انقلاب یادآور شد: انقلاب با ایستادگی ملت ما به پیروزی رسید و جنگ هم با همین ایستادگی اداره شد و اکنون در جایگاه رفیع جهانی هستیم که وابستگی به دیگران نداریم.
وی گفت: باید تلاش کنیم تا با ایستادگی و مقاومت به آنچه حق ما و ملت مااست برسیم و همچنان که در بخش دفاعی اکنون سرآمد هستیم؛ در بخش اقتصادی هم حرفی برای گفتن داشته و تلاش کنیم تا با گذر از تورم، شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *