مراسم جشن ۴۰ سالگی انقلاب و یادواره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران درمسجد جامع نکا (فجر ۴۰)۳۰/ تصویر

خلاصه خبر : وزیر اسبق اطلاعات با اشاره به اینکه مسئولان باید در تصمیم‌گیری‌های کشور دچار اشتباه محاسباتی نشوند، تصریح کرد: مسئولان باید مراقب باشند تا در شرایط خاص دنبال دو قطبی در کشور نباشند.

یادواره سرداران و شهدای روحانی استان مازندران یکشنبه ۲۱ بهمن ماه همراه با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع نکا برگزار شد
این مراسم در گرامی داشت یاد و خاطره شهدای روحانی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، سپاه کربلا، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار شد
به گزارش نیکا خبر ،حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی شامگاه یکشنبه در مراسم جشن ۴۰ سالگی انقلاب و یادواره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران در مسجد جامع نکا با اشاره به اینکه دهه فجر امسال به واسطه تقارن با ایام فاطمیه رنگ و بوی فاطمی داشته است اظهار داشت: درس ولایتمداری و حضور در هر صحنه‌ای را در منش فاطمی می‌توانیم درک و فهم داشته باشیم.
وزیر اسبق اطلاعات گفت: عده‌ای در کشور اکنون دنبال اصلاحات آمریکایی هستند گفت: جوانان باید به ابعاد متعدد انقلاب اسلامی تامل و واکاوی دقیق داشته باشند.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم در مسیر اسلام و ولایت و اسلام ناب تا پایان عمر ثابت قدم و استوار باقی بمانیم.
وزیر اسبق اطلاعات با اشاره به اینکه شهدای روحانیت پرچمدار انقلاب و دوران دفاع مقدس در دفاع از ولایت بوده و هستند تصریح کرد: در عصر کنونی روحانیت در دفاع از حرم گوی سبقت را ربودند .
مصلحی با بیان اینکه روحانیت در جایگاه مختلف در بالاترین رتبه بوده است، افزود: از هر هزار روحانی ۴۰ شهید تقدیم نظام کرده و از افتخار این قشر اثرگذار نظام اسلامی است.
وی با اعلام اینکه نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس و حضور آنان در سنگر رزم بسیار مغفول مانده است، گفت: انقلاب و نظام با هزینه‌های سنگینی حفظ و امروز به دست ما رسیده است. شهدا بدون تعارف اکنون حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و کشور اسلامی ایران را بیمه کردند.
وی با بیان اینکه امام راحل با مدیریت داهیانه خود مردم را پای کار آورده است و از همه مساجد و تکایا رزمندگان به جبهه‌های جنگ رفتند، افزود: اکنون دستاوردهای دفاعی کشور به حدی رسیده که با قدرت دفاعی خود موشک می‌سازیم.
مصلحی با اعلام اینکه دشمن از حدود ۴.۵ سال قبل برنامه‌های متعددی برای ایجاد شرایط نابسامان اقتصادی در کشور داشتند، تصریح کرد: یکی از اقدامات استکبار افزایش سر به فلک کشیده دلار در کشور بوده و در این بین بی تدبیری دولتمردان دوچندان شده است.
وی با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد نارضایتی عمومی قصد دارد ملت را از نظام بی اعتماد کند، گفت: این تلاش استکبار تا به نتیجه نرسیدن به اهداف شومش تمامی ندارد.
وزیر اسبق اطلاعات با اشاره به اینکه مسئولان باید در تصمیم‌گیری‌های کشور دچار اشتباه محاسباتی نشوند، تصریح کرد: مسئولان باید مراقب باشند تا در شرایط خاص دنبال دو قطبی در کشور نباشند.
در این مراسم از خانواده شهید حجت‌الاسلام سید مصطفی موسوی از شهدای انقلاب اسلامی از شهرستان بهشهر، خانواده شهید حجت‌الاسلام رحمت فتحی از روحانیان دوران دفاع مقدس از نکا و شهید حجت‌الاسلام محمد مهدی مالامیری از شهدای مدافع حرم از غرب مازندران تجلیل شد.


دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *