فرماندار نکا: مردم شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نخواهندکرد

علی رجبی وند چالی صبح امروز در نطق روز سیزده آبان در جمع شرکت کنندگان در راهپیمائی استکبار ستیزی این شهرستان ، تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام را انقلاب دوم خواند و گفت : دانش‌آموزان و دانشجویان ما در این روز با برملا کردن برنامه‌های آمریکا، استکبار را برای همیشه رو سیاه کردند.
رجبی افزود: آمریکا در طول ۳۴ سال گذشته این انقلاب دشمنی‌های مختلفی علیه ایران به راه انداخته و بسیاری از توطئه‌های گذشته و اکنون از برنامه‌های این دشمن دیرین ما است.
رجبی اظهار داشت: آمریکا برای ما همواره دشمن است چرا که علی‌رغم شعارهای فراوان، دست از خصومت خود با ایران اسلامی برنداشته است.بنابراین مردم ما هیچگاه شعار مرگ بر آمریکا را به فراموشی نخواهند سپرد .

فرماندار نکا بیان داشت: ما دیپلماسی خود را براساس سرفصل دینی و اسلامی انجام می‌دهیم و به برنامه‌ها و لابی‌گری‌های آمریکا کاری نداریم.

رجبی گفت: تمام شهدای ما برای شعار ” استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی” رفتند که ثبات جامعه اسلامی ما است و ایادی کفر، استکبار و در راس آمریکا نمی‌خواهند ما استقلال داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه سفارت آمریکا لانه جاسوسی است خاطرنشان کرد: اکنون این مسئله در بسیاری از نقاط جهان عینیت یافته و حتی کشورهای اروپایی نیز آمریکا را به‌عنوان یک جاسوس می‌شناسند.
وی ادامه داد: ترورهای مختلف و شهدای ما در سراوان و نقاط دیگر از برنامه‌ها، حیله و کارهای استکبار است.
فرماندار نکا گفت: ۱۳ آبان روز برائت ملت ایران از کفر و استکبار است و مردم ما امسال رساتر از گذشته این “مرگ بر آمریکا” را فریاد کردند.
رجبی افزود: ۱۳ آبان یادآور سه حادثه تلخ است که در این روز دانشجویان و دانش‌آموزان پیرو خط امام با روشنگری به لانه جاسوسی آمریکا حمله و آنها را از کشور بیرون کردند.
وی با اشاره به سخنان حضرت امام(ره) که فرمودند: “اگر در تمام شهرهای آمریکا اذان پخش شود اعتماد نکنید” یادآور شد: آمریکا هیچ گاه دست از اذیت و آزار مسلمانان و ایران بر نمی‌دارد و ما باید با وفاق و همدلی ایران اسلامی را در جهان سربلند کنیم و گوش به فرمان رهبری باشیم.
فرماندار نکادر پایان بیان داشت: امروز آحاد ملت با اطاعت از رهبری برای سربلندی نظام گام برمی‌دارند و دانش‌آموزان ما به‌عنوان آینده‌سازان این مملکت نیز با درس خواندن و ایمان خود مشت محکمی بر یاوه‌گویی دشمن و برنامه‌های دشمن می‌زنند.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. البته در اين روز از يكسري دانش آموزان نخبه و ممتاز قدرداني شود بهتر است و صرفا به يك تظاهرات ختم نگردد
    به اميد روز يكه ايراني هميشه سر بلند داشته باشيم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *