سازمان تبلیغات اسلامی مولد انقلاب است و رسالت خطیری دارد (فجر ۴۰)۲/ تصویر

نشست خبری ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نکا با اصحاب رسانه شرق مازندران برگزار شد .
به گزارش نیکا خبر ، حجت الاسلام سیف الله سهرابی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نکا در آغازین روزهای از ایام الله دهه فجر که باهدف اطلاع رسانی برنامه های این ایام در دفتر خود واقع در اداه تبلغات اسلامی برگزارکرد از خبرنگاران قدردانی که و گفت : بار سنگین اطلاع رسانی بردوش شماهاست وظیفه خطیر خبرنگاران در دفاع از مرز‌های فکری انقلاب بسیار مهم است
او گفت : خبرنگاران در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها از مرز‌های فکری انقلاب اسلامی دفاع کرده و ماهرانه اندیشه‌های ناب را در برابر کج اندیشی‌ها قرار داده‌اند.
ریاست شورای تبلیغات اسلامی نکا تصریح داد : تلاش‌های پر ثمر خبرنگاران در راه اعتلای نظام و انقلاب در همیشه تاریخ به تصویر کشیده و ما قدردان این زحمات ارزشمند شماهها هستیم .
وی در ادامه رسالت مهم شورای تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت : این سازمان مولد انقلاب است و هدف انسجام مجموعه در امر خطیر اطلاع رسانی و تبلیغ پیام دین و نظام انجام وظیفه می کند .
وی در بخش دیگرازسخنان خود به تشریح ماموریت اداره تبلیغات اسلامی در محورهای برنامه های قرآنی، اعزام مبلغ ، هیات های مذهبی ، مساجد و تکایا اشاره کرد و گفت : مهمترین برنامه های ایام در ده مسجد ده برنامه محوری فرهنگی درراستای انقلاب فاطمی انجام خواهد شد که در این برنامه ها محفل نورانی قرآن کریم ، اجرای گروههای سرود ، کرسی های تلاوت سخنرانی در جهت تبین شکل گیری انقلاب و نیز در ادامه بیان دستاوردها و راهبردهای پاسداری و حراست ازهدیه الهی بیان کرد .
سهرابی گفت : این برنامه ها در مسجد امام خمینی ، فاطمیه ، صاحب الزمان ، سعادت ، موسی بن جعفر ، مسجد توفیق ، مسجد ابوالفضل ، امام رضا و مسجد سجادیه برگزار خواهد شد .
وی از برگزاری جنشواره قرآنی کودک شهرستان ، گردهمایی مداحان و شاعران آئینی در مسجد جامع خبر داد
این خبر در حال ویرایش است …..

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *