فرمانده سپاه نکا،ازاجرای ۵۰۰برنامه درایام الله دهه فجرخبرداد(فجر۴۰)۴/ تصویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا ازاجرای بیش از۵۰۰ برنامه فرهنگی ، رزمی ، عمرانی ، خدماتی و ورزشی در این شهرستان خبر داد .
به گزارش نیکا خبر ، سرهنگ مهدی متوسلی در آغازین روز ورود به ایام الله دهه با کرامت فجر در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، در جمع اصحاب رسانه شرق مازندران به تبین و تشریح دستاوردهای مهم انقلاب پرداخت .
این مقام نظامی در شهرستان نکا در تبین پیروزی انقلاب اسلامی سه عامل ایمان مردم حول محور الهی ، وحدت و رهبری الهی حضرت امام بیان داشت و خاطر نشان کرد ، ایمان مردم و اتکای آنان به قدرت لایزال الهی را بارها و بارها همانند فتح خرمشهر مشاهده کردیم و عامل وحدت مردم ایران حول محور ولایت وجه تمایز با دیگر انقلاب های جهان برای ملت ما بوده و هست و رهبری الهی حضرت امام در بدو پیروزی و در ادامه راه هدایت مقام معظم رهبری سه عامل مهمی بودند پیروزی انقلاب حاصل وبساط طاغوت و سلاطین ازاین میهن برچیده شد .و تا زمانیکه این سه عامل تداوم داشته باشد انقلاب همچنان بالنده و قدرتمند خواهد بود .
سرهنگ متوسلی خبرنگاران را جهادگردان عرصه اصلاع رسانی نامیدو گفت : امسال جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ازاهیمت خاصی برخوردار است دشمنان ازدیر بازمنتظر بودند این روزها را نبیندد اما عنایت الهی و هدایت و روشنگری مقام عظمی ولایت و وفاداری همدلی همراهی ملت در خط ولایت سبب شد امروز درخت انقلاب تنومند و ثمرات آن را شاهد هستیم .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکادرادامه از اجرای ۵۰۰ برنامه توسط سپاه نکا در این شهرستان سخن گفت و دراین باره اظهار کرد یکصد برنامه بصورت محوری انجام خواهد شد .
وی مهمترین برنامه در این ایام را از حضور سردار غیب پرورر فرمانده بسیج کشور بعنوان مهمان ویژه دراین شهرستان خبر داد داد و گفت : با حضور ایشان درمراسمی بیش از۵۲ مسکن روستایی که توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان و با همکاری کمیته امداد و انجمن خیرین شهرستان در مناطق محروم احداث گردد تحویل صاحبان آنها خواهد شد .
او گفت : اجرای طرح محله انقلاب در مناطق محروم بر پایی نمایشگاه انقلاب ، ازجمله برنامه های مهم در این شهرستان است
سرهنگ متوسلی در ادامه از اعزام ۹۰۰ نفر ازاقشار مختلف مردم ازمحلات اینشهرستان در قالب کارونهای راهیان نور به مناطق جنوب کشور خبر داد و گفت :اعزام کاروانهای راهیان نکا ازنیمه اسفند ماه اغاز خواهد شد .
وی گفت: رویکرد ما امسال بر اعزام اولی خواهد بود آنهایی که تاکنون توفیق حضور و یازدید از مناطق عملیاتی دوران با افتخار دفاع مقدس را نداشتند اعزام خواهند شد .
وی از مسئولان شهرستان خواست در این خصوص همه پای کار باشند تا حماسه ماندگاردوران دفاع مقدس که حاصل خون صدها شهید است همواره در بین گروههای مختلف جامعه نشریاد چون این موضوع بحث فرهنگی و معنوی است انقلاب دیگری دربین نسل های جوان جامعه بوجود خواهد آمد که اثر خون شهدا و این ماموریت همگان است که درراستای رسالت زینبی انجام می شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *