همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی دهه فجر در نکا برگزار شد/ عکس

خلاصه خبر : عبدالجواد توحیدی مقدم فرماندار نکا ضمن قدردانی از برگزار کنندکان این همایش و حضور با شکوه مردم خاطر نشان کرد توسعه و بسط ورزش همگانی در بین آحاد جامعه باید نهادینه شود و اینگونه همایش ها با هدف ایجاد شور و نشاط و نیزتلاش برای سلامت جامعه طراحی و اجرا می گردد .

در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور آحاد مردم و نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی ،مسئولان شهرستانی همایش پیاده روی خانوادگی ویژه ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از میدان امام حسین تا روستای ولیجی محله نکا برگزار شد.
به گزارش نیکا خبر ، در حاشیه این همایش عبدالجواد توحیدی مقدم فرماندار نکا ضمن قدردانی از برگزار کنندکان این همایش و حضور با شکوه مردم خاطر نشان کرد توسعه و بسط ورزش همگانی در بین آحاد جامعه باید نهادینه شود و اینگونه همایش ها با هدف ایجاد شور و نشاط و نیزتلاش برای سلامت جامعه طراحی و اجرا می گردد .
وی گفت : در ایام الله ده مبارک فجر افتتاح ۵۴ پروژه با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت .
نماینده عالی دولت در شهرستان نکا ، با اشاره به شعار افتخار به گذشته و امید به آینده اظهار داشت: دهه فجر باید به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تبدیل شود و از این فرصت برای بیان دستارودهای مختلف انقلاب و نظام استفاده شود.
توحیدی مقدم افزود : انقلاب اسلامی ایران، با هم‌افزایی و تفکر خود، بیداری اسلامی را در جهان ایجاد کرده است و اکنون به این انقلاب و نظام عزتمند و مقتدر، افتخار می‌کنیم و باید تلاش کنیم از این درخت تنومند به شایستگی مراقب شود .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *