نور میزبان مرحله دهم ازمسابقات لیگ دوچرخه سواری مازندران /تصویر

خلاصه خبر : این دوره از مسابقات با یاد و خاطره سرداران و ۱۰۴۰۰ شهید دفاع مقدس ،شهدای مدافع حرم و شهید شاخص ورزشکار استان مازندران سردار صادق مزدستان و پیشکسوت دوچرخه سواری مازندران محمد حسن شکوری و مرحوم عبدالله حیدری برگزار خواهد شد

‍ سیزدهمین دوره از مسابقات لیگ دوچرخه سواری استان در مرحله دهم در بخش استقامت در رشته کریتریوم به میزبانی اداره ورزش و جوانان و هیئت دوچرخه سواری شهرستان نور برگزار میگردد..

به گزارش نیکا خبر :دبیر هیات دوچرخه سواری استان مازندران گفت:این دوره از مسابقات به باد یاد و خاطره سرداران آن و ۱۰۴۰۰ شهید دفاع مقدس ،شهدای مدافع حرم و شهید شاخص ورزشکار استان مازندران سردار صادق مزدستان و پیشکسوت دوچرخه سواری مازندران محمد حسن شکوری و مرحوم عبدالله حیدری برگزار خواهد شد

عبدالمطلب کریمی خاطر نشان کرد : تمامی ضوابط برگزاری مسابقات براساس بخشنامه صادره از سوی سازمان لیگ و مسابقات قهرمانی لیگ باشگاه استان درسال ۱۳۹۷ اجرا خواهد شد .
متن کامل این بخشنامه به شرح ذیل است:
به استحضار می رساند مقرر است مسابقات قهرمانی لیگ باشگاه های استان مرحله دهم ( در رشته کریتریوم ) در بخش آقایان رده سنی جوانان و بزرگسالان و پیشکسوتان مورخه ۹۷/۱۰/۲۱ لغایت همان روز در استان مازندران شهرستان نور برگزار گردد . نحوه حضور ورزشکاران دراین دوره مسابقات پیرو بندهای مشخص شده بشرح زیر می باشد ، لذا خواهشمند است دستور فرمائید ضمن مطالعه دقیق بخشنامه حداکثر تا تاریخ ۹۷/۱۰/۲۰ اعلام آمادگی استان و شهرستان مربوطه بهمراه کدملی ورزشکاران پس از ثبت در هیات دوچرخه سواری به شماره فکس ۳۳۳۰۰۷۰۸ ارسال گردد. بدیهی است در صورت عدم ثبت نام در هیات دوچرخه سواری در تاریخ مقرر شده و عدم ارسال اعلام آمادگی ، استان و شهرستان مربوطه از لیست مسابقات حذف می گردد.
شرایط شرکت کنندگان :
۱ . همراه داشتن اصل معرفی نامه از اداره ورزش و جوانان شهرستان مربوطه یا هیات دوچرخه سواری آن شهرستان مربوطه الزامی است .
۲ . همراه داشتن اصل کارت بیمه ورزشی معتبر الزامی است در صورت ارائه ندادن از پذیرش ورزشکار معذوریم.
۳ . همراه داشتن اصل تعهدنامه محضری والدین در رده های سنی جوانان جهت پذیرش الزامی است .
۴ . رده سنی جوانان شامل متولدین ۱۱/۱۰/۱۳۷۸ لغایت ۱۰/۱۰/۱۳۸۰ می باشند .
۵ . ورزشکاران تیمهای هر شهرستان موظف به ملبس بودن لباس متحدالشکل تیمی می باشند .
۶ .
۷ ) یک نفر سرپرست یا مربی الزامی است. .
۱۱ . هزینه های ایاب و ذهاب بعهده تیمهای شرکت کننده می باشد . :

آدرس : مازندران شهرستان نور جاده کمر بندی
۰۹۱۱۳۱۲۰۲۷۹ ابراهیم صادقی مسئول برگزجاری مسابقات

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. شهروند خبرنگار در گفت:

    پس میری کجا دره؟؟؟؟؟
    مگه وه رئی دوچرخه سواری استان نیه؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *