راههای ارتباطی هزارجریب نکا از بن بست خارج می شود /تصویر

خلاصه خبر : با پیگیری های فرماندار نکا، محور ارتباطی نکا ، به سمت استان سمنان باز گشایی و این محور از بن بست خارج می شود .

در نشست مدیران راه وشهرسازی شرق استان ،اداره محیط زیست ،حفاظت پارک ملی پاوند ، منابع طبیعی ، بسیج سازندگی استان ، نماینده پلیس راهور استان ، نمایندگان روستاهای تجرخیل بندبن بافرماندار نکا با رویکرد مثبت و رعایت الزامات زیست محیطی و محور نکا به دامغان ،(شریان ارتباطی جدید مازندران به استان سمنان )بازگشایی و احداث خواهد شد .
در این نشست هر یک ازمدیران دستگاه شرکت کننده در این جلسه به بررسی چگونگی اجرای این پروژه پرداختند و متفق القول بررعایت الزامات زیست محیطی خواستار تسریع در عملیات بازگشایی این محور شدند .
عبدالجواد توحیدی مقدم فرماندار نکا در این جلسه ضمن قدردانی ازهمراهی مدیران مرتبط با این طرح خواستار ظرافت در انجام کار و سرعت بخشیدن درتکمیل پروژه ها شد .
فرماندار نکا گفت: امورات با مصالحه و کارشناسی انجام گیرد تا در آینده دچار مشکلات عدیده نگردیم .
وی تصرح داد : در این مرحله دیگر زمان آزمون خطانیست ،انجام این پروژه با هدف خارج شدن شهرستان از بن بست و بنا به در خواست اهالی روتساهای بالا دست همانند تجرخیل بندبن و پاوند انجام می گیرد .
او گفت : انتظار است دستگاههای متولی اجرای این پروزه ادارات راه و شهر سازی در تخصیص اعتبارات لازم و بسیج سازندگی باهماهنگی یکدیگر در تجهیز کارگاه و اجرای پروژه برابر مختصات تعیین شده در بازده زمانی مشخص تسریع بعمل آورند .
توحیدی مقدم یاد آور شد :مسیر اجرای این پروزه ۳ و نیم کیلومتر و ازمسیر دیباج پاوند به تجرخیل وبالعکس بازگشایی و در تردد نکا(مازندران) ودامغان ( سمنان ) تسهیل خواهد شد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *