باقری :گروهها و جریانهای سیاسی ازحماسه بزرگ مردمی ۹دی درس بگیرند

خلاصه خبر : استاد دانشگاه :حادثه عظیم ۹ دی انقلابی بزرگ بود که مردم آن را خلق کردند وهیچ گروه و فردی نمی تواند این حماسه بزرگ مردمی را به نفع خودش مصادره کند.

دکترباقری محقق و نویسنده با اشاره به اینکه ۹ دی یوم الله است خاطر نشان کرد : حادثه عظیم ۹ دی انقلابی بزرگ بود که مردم آن را خلق کردند وهیچ گروه و فردی نمی تواند این همایش بزرگ مردمی را به نفع خودش مصادره کند.

به گزارش نیکا خبر ، محمد علی باقری امشب در طی تماس تلفنی با این پایگاه خبری در شرق مازندران در خصوص حماسه مردمی ۹ دی به تبین این حرکت بزرگ مردمی پرداخت و گفت :مردم با پیروی از آرمانهای انقلاب اسلامی، حضرت امام ره و منویات مقام معظم رهبری به یاوگویان و دشمنان نظام وانقلاب با حضورشان در۹ دی از جمهوری اسلامی دفاع و به آنها جواب دندان شکنی دادند.
سخنگوی شورای هیاتهای مذهبی شهرستان نکا افزود:مولفه های اصلی در این حرکت عظیم ملت بود که مقام معظم رهبری فرمودند در آینده بیشتر به این عظمت پی خواهید برد و مردم با این خروش و حضور نظام را یک بار دیگر بیمه کردند.

این یادگاران دفاع مقدس تاکید کرد که احزاب ، گروهها و جریانهای سیاسی از این نماد و همایش ملی درس بگیرند وهیچ گاه خود را از مردم و ولایت فقیه جدا ندانند که موجب فنا و نابودی خود می شوند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان در دوره چهارم تصریح داد: کسانیکه مسبب این شگاف بین خود و مردم شدند خودشان را به نابودی وفراموشی کشاندند و امروز یاران امام و رهبری مانند همیشه در کنار مردم بوده و هستند و هیچ گاه دست از حمایت این نظام بر نخواهند داشت .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *