برگزاری مانور آمادگی دربرابر زلزله درحوزه علمیه امام جعفرصادق نکا/تصویر

خلاصه خبر : حجت الاسلام سید عبدالله طباطبایی اظهار کرد: مانور زلزله به منظور ارتقای دانش و مهارت اعضاء کانون های طلاب جهت برخورد اصولی با حوادث و سوانح در حوزه علمیه امام جعفر صادق نکا برگزارشد.

مانور آمادگی در برابر زلزله ویژه کانون طلاب با حضور نماینده ولی فقیه حجت الاسلام اکبری و جانشین معاونت امور جوانان مختاریفر و آقای سیفی نژاد ریس حوزه جوانان و دانشجویی و روستایی در حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) شهرستان نکا برگزارشد .
به گزارش نیکا خبر ، معاون حوزه علمیه امام جعفر صادق نکا از برگزاری مانور آمادگی در برابر زلزله دراین حوزه خبر داد .

حجت الاسلام سید عبدالله طباطبایی اظهار کرد: مانور زلزله به منظور ارتقای دانش و مهارت اعضاء کانون های طلاب جهت برخورد اصولی با حوادث و سوانح در حوزه علمیه امام جعفر صادق نکا برگزارشد.
طباطبایی با اشاره به لزوم مهارت آموزی طلاب و روحانیون در مدیریت بحران، مطرح کرد: ضرورت دارد که طلاب و روحانیون با مهارت های مقدماتی و اولیه مدیریت بحران در راستای پیشگیری از وقوع آسیب در حوادث و بلایای طبیعی آشنایی های لازم و کامل را کسب کنند. و در این راستا با هماهنگی انجام شده ببا جمعیت هلال احمر این شهرستان این مانور با شعار جامعه تاب آور و با هدف آموزش پناه گیری صحیح و نحوه تخلیه و خروج اضطراری برگزار و طلاب با آخرین آموزش ها بهره مند شده اند.
حجت الاسلام طباطبایی ضمن قدردانی از جمعیت هلال احمر نکا خاطر نشان کرد : این جمعیت تلاش کرد به طلاب و روحانیون حوزه مانور با مشارکت اعضای کانون طلاب در قالب تیم های عملیاتی انجام شد.
?

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *