جشن تکلیف ۱۰۰۰دانش آموز پسر نکا برگزار شد/ ویدئو و عکس

خلاصه خبر : حسین پالار مدیرضمن قدردانی از مریبان پرورشی و مدیران مدارس و تمامی دست اندرکاران اظهار کرد:آموزش صحیح دانش آموزان و آشنایی آن‌ها با آموزه‌های دینی و تحویل افراد متدین و شریف به جامعه از جمله وظایف آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان نکاخبرداد:جشن تکلیف دانش آموزان شهرستان نکا برگزار شد
به گزارش نیکا خبر حسین پالار گفت:این مراسم با هدف آشنایی دانش آموزان با آموزه‌های دینی همزمان با ورود به سن بلوغ برگزار شده است واین فرهنگ انسان ساز نماز آشنایی دانش آموزان با مراجع تقلید از مهم ترین برنامه هایی است که تلاش می کنیم تا به بهترین شکل به دانش آموزان آموزش دهیم.

حسین پالار مدیر آموزش وپرورش شهرستان نکا از برگزاری جشن تکلیف دانش آموزيان در سطح مدارس شهرستان خبر داد وگفت: این جشن با حضورقریب به ۱۰۰۰نفر ااز دانش آموزان پسر با شکوه خاص در مصلای امام خمینی این شهرستان برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از مریبان پرورشی و مدیران مدارس و تمامی دست اندرکاران اظهار کرد:آموزش صحیح دانش آموزان و آشنایی آن‌ها با آموزه‌های دینی و تحویل افراد متدین و شریف به جامعه از جمله وظایف آموزش و پرورش است.

وی بیان کرد:اگر دانش آموزان از ابتدای رسیدن به سن تکلیف در انجام فرایض و واجبات خود تلاش کنند، هیچگاه اسیر هوای نفس نمی شوند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان در ادامه گفت:همه عالم محضر خداست پس در محضر خدا به‌گونه‌ای حرکت کنیم که نگاه و لطف خدا از ما برداشته نشود و همواره محبوب درگاهش باشیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *