فرماندارنکا:نبایدچوب لای چرخ کارهای مردم گذاشت/تصویر

خلاصه خبر : فرماندار نکا در هشتمین جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم خطاب به مدیران این شهرستان گفت: دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب باید به درستی برای مردم تبیین شود تا شیرینی و حلاوت خدمات نظام را مردم بهتر درک نمایند .

فرماندار نکا در هشتمین جلسه شورای اداری که درسالن اجتماعات شهدای فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود خاطر نشان کرد :تمام تلاش دشمنان در جهت ناامن کردن فضای جامعه است.
به گزارش نیکا خبر ،عبدالجواد توحیدی مقدم در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در هشتمین جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی، نهادها سازمانها و موسسات برگزار شده بود خطاب به مدیران با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم گفت: دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب باید به درستی برای مردم تبیین شود تا شیرینی و حلاوت خدمات نظام را مردم بهتر درک نمایند .
نماینده دولت درنکا با تأکیدبراینکه باید از ظرفیت های مردمی استفاده شود تصریح داد :جشن انقلاب بصورت خود جوش و مردمی برگزار گردد
توحیدی مقدم گفت: بدانیم همه ما اعضای یک خانواده با سلایق مختلف هستیم وهدف توسعه نظام و انقلاب است که باید در دستور کار باشد.
وی گریزی هم به موضوع برجام زد و گفت : از نتایج برجام آیندگان خواهند فهمیدکه چه ثمراتی داشت .
او در بخش دیگر ازسخنان خود به سیاست های تبیبن شده از سوی مافوقش استاندار مازندران اشاره کرد و گفت: اعتدال سیاسی و تدبیر اقتصادی بخشی ازسیاست های کلی جناب حسین زادگان اعلام شد بدین منظور که حداقل افرادی که توقع خدمت در این دستگاه را دارند باید سیاست های دولت را قبول داشته باشند و اینکه در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و تلاش دشمن با بهانه های مختلف ناامن کردن فضای جامعه است وظیفه تنهای دولت نیست که همه مشکلات را مرتفع نماید دولت سیاست گذاری کلی را در دست دارد .
وی با اظهار امیدواری از آینده خاطر نشان کرد : قطعا شرایط اقتصادی بهتر خواهد شد و انشالله داریم ازگردانه های سخت عبور می کنیم .
او پیشنهاد کرد ساختار دولت باید کوچک شود و توقعات مردمی نبایدکمک از نهادهایی همانند کمیته امداد باشد و یا عده ایی توقع دارند کت و شلوار بپوشند و کارمند و اداره نشین باشند .
فرماندار نکا به مدیران خطاب نمود که دست آوردهای انقلاب و نظام و نیزخدمات دولت را برای مردم درست تبین نمایند و به رفع اشکلات مجموعه خودشان بپردازند نباید در مسیر خدمت به مردم چوب لای چرخ کارهای انها گذاشت بصورت منطقی و با نهایت احترم و تکریم ارباب رجوع به حل مشکلات مردمی بپردازند .
توحیدی مقدم با اشاره به عملکردهای مختلف نظام در طول چهل سال گذشته افزود: اگر به عنوان نمونه تنها میانگین امید به زندگی مردم را در حال حاضر و قبل از انقلاب بررسی کنیم در می‌یابیم که اکنون و در طول انقلاب، امید به زندگی به سن ۷۵ سالگی رسیده است که بیانگر عملکرد مناسب در حوزه بهداشت، درمان، غذا و سلامت است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *