نوجوانان نکایی صدرنشین لیگ والیبال دسته اول کشور

خلاصه خبر : سر پرست باشگاه والیبال شهروند نکا اعلام کرد :نو جوانان نکایی با اقتدار در جایگاه نخست لیگ دسته اول والیبال کشور قرار گرفتند .

سید عمار محمدی قلعه سری در گفتگو با خبرنگار ما خاطر نشان کرد : از سری مسابقات لیگ دسته اول والیبال کشور در رده سنی نوجوانان که با حضور ۵ تیم از روز جمعه در سالن ۹ دی سپاه ناحیه نکا آغاز شده بود تیم شهروند نکا توانست با اقتذار در جایگاه نخست قرار گیرد.
به گزارش نیکا خبر ، محمدی قلعه سری در حاشیه پایان رقابت های نیم فصل لیگ دسته اول والیبال کشور تصریح داد : در این دوره ازمسابقات تیم شهروند نکا با مربی جوان (وحید نوری قلعه سری)و بازیکنان جویای نام ، در برابر حریفان خود با نتیجه سه بر یک برابر توپکا بابلسر سه بر صفر برایر اتحاد نور و سه بر صفر برابر ژلانو آق قلا و تنها با یک باخت با نتیجه سه بر دو برابر میلاد نور رامسر توانست ده امیتازی شود و در نیم فصل در جایگاه نخست قرار گیرد.
سرپرست باشگاه والیبال شهروند نکاضمن قدردانی ازتمامی دست اندرکاران برگزاری و تماشاگران فهیم و متعصب نکایی یادآور شد : رقابت ها کماکان در ادامه تماشایی و ازهیجان خاصی برخوردار خواهد بود و تبعا تیم ها آماده تر و حرفه ایی وارد مسابقات خواهند شد و با تدابیر کادر فنی این باشگاه و افزودن بازیکنان به این تیم شاهد رقابت دلچسبی خواهیم بود ازطرفی انتظار میرود شهروندان علاقمندو فهیم نکایی با حضور در زمان برگزاری مسابقات در کنار این تیم و با همراهی نوجوانان در موفقیت های آتی آنان تاثر گزار باشند .

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. خدا را شاکرهستم که غیرت نوجوانان وجوانان به صورت چشمگیر هویدا شد.خصوصا تمیم اینده دار وحید نوری که خود سابقه در تیم های کشوری وبا خانواده والیبالی رشد کرده این زحمت بدون حمایت وهمت اهالی علاقمند وکلیه اعضای تیم وهیت مدیره امکان پذیز نبوده .
    باعث افتخار ما وشهر وندان نکا خواهد بود جناب سید عمار محمودی که با اراده و زحمت وتلاشش توانسته خود را غنی کرده واکنون بدون هیج انتظاری عاشقاقه جز نیک ناههای خیر جلوه خوبی داشته باشه وحامی وکمک بر والیبال نکابرخواسته تا اینچنین با دست در دست هم نهادن نام نکا دراولین حضورش بدرخشد .خدا قوت شهردار ان سابق وحال حاظر نکا وشما جوان لایق نکایی

  2. سلام خدا قوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *