مانورسراسری زلزله ویژه نونهالان مهدهای نکا برگزارشد/ تصویر

مانور سراسری زلزله ویژه نونهالان مهداهای تحت نظارت بهزیستی و مدارس شهرستان به صورت نمادین در مجتمع آموزشی سازمان فنی وحرفه ایی شهرستان برگزار شد.
به گزارش نیکا خبر ، رئیس اداره بهزیستی شهرستان نکادر حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به خطر بالای زلزله در کشور و اهمیت ارتقا آمادگی مردم و دانش آموزان برای مواجهه با اثرات زلزله همه‌ساله مانور سراسری زلزله و ایمنی با همکاری دستگاه‌های ذیربط در مدارس کشور برگزارمی شود.
وی افزود: امسال این مانوراز سوی این اداره و با مشارکت آموزش‌وپرورش، هلال‌احمر، آتش‌نشانی، شهرداری، اورژانس، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، و سایر دستگاه‌های مرتبط بارویکرد محله محور با صدا درآمدن زنگ زلزله به‌صورت نمادین در مجتمع آموزشی فنی وحرفه ایی شهرستان اجرا شد.
رئیس بهزیستی شهرستان گفت:در مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس امسال علاوه برنونهالان و دانش آموزان، مسئولان مدارس ومهدها، والدین دانش آموزان و سایر مردم محلات نیز آموزش‌های لازم در مورد مقابله با حوادث احتمالی را فراگرفته و در برنامه مانور زلزله و ایمنی مشارکت داده شدند.
وی عنوان کرد: این مانور باهدف آشنایی نونهالان و دانش آموزان با زلزله و خطرات آن، کاهش خسارات ناشی از زلزله ، ایجاد و ارتقای مهارت‌های فردی و جمعی دانش‌آموزان و واکنش صحیح و سریع در برابر زلزله برگزار می‌شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *