طرح گشت‌های امنیتی محله محور بسیج؛درنکا اجرا شد/ ویدئو و عکس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا گفت: یکی از مهم‌ترین کارکردهای بسیج طی چهل سال گذشته، مقابله با فتنه ها و ناآرامی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش نیکا خبر ،سرهنگ مهدی متوسلی شب گذشته در حاشیه اجرای طرح گشت‌های امنیتی محله محور بسیج در این شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: دلاوران بسیجی امنیت آفرینان جامعه هستند.حضور مقتدرانه بسیج در دوران دفاع مقدس را می توان بعنوان یکی از شاخص‌ترین عملکردهای بسیج در حوزه دفاعی و امنیتی برشمرد.



وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بسیج در حوزه تأمین امنیت کشور و مردم جامعه اشاره کرد و طرح گشت‌های امنیتی محله محور بسیج را در این راستا دانست.
سرهنگ متوسلی خاطر نشان کرد :اجرای طرح گشت‌های محله محور موجب کاهش جرم در جامعه شده است.
وی گفت:درطول یکسال گذشته بیش از سی ودو هزار گشت برای امنیت مردم برگزارشد وبسیجیان باگشت بسیجی محله محور امنیت رابه مردم هدیه میدهند
وی خاطرنشان کرد: امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون ۸۵ هزار شهید بسیجی است که جان خود را فدای امنیت ملت و دفاع از ارزش های دینی کردند.
متوسلی کارنامه عملکرد بسیج را شگفت آور خواند و افزود: امروزه بسیج یک پدیده شگفت‌آوری است که با عملکرد خود کام دشمنان انقلاب را تلخ کرده و موجب آشفتگی آنها شده است.
وی با اشاره به حضور بسیجیان در عرصه های مختلف، افزود: امروزه بسیج خود را وقف نظام کرده و بسیجیان در حوزه‌های مختلفی به خصوص سلامت، محرومیت‌زدایی، سازندگی و عمرانی سازماندهی شده و حضور دارند و به آحاد مردم خدمت رسانی می کنند.


وی بابیان اینکه گشت‌های محله محور باهدف ارتقای امنیت پایدار و آرامش در محله‌ها اجرا می‌شود، اضافه کرد: گشت‌های محله محور از ابتدای انقلاب با اسامی مختلف اعم از گشت ثارالله، عملیاتی و غیره توسط پایگاه‌های بسیج در راستای ارتقای سطح امنیت جامعه برگزار می‌شد.


وی با اشاره به اینکه همکاری نیروی انتظامی شهرستان نکا با بسیجیان این شهرستان در اجرای گشت‌های محله محور شایسته تقدیر است، خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌های اعلام‌شده از زمان اجرای این طرح در محلات، شاهد کاهش جرم بوده‌ایم و این مهم نشان از موفقیت‌آمیز بودن طرح گشت‌های محله محور دارد.
متوسلی توضیح داد: زمان گشت‌های محله محور طبق تشخیص و نظر کارشناسی فرمانده انتظامی اجرا می‌شود و تنها به شب مربوط نیست.
شایان ذکراست : امسال در شهرستان نکا بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی و عمرانی در هفته بسیج اجرا خواهد شد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *