پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای مازندران درنکاکلیدخورد/عکس

همزمان با سراسر کشور پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با مشارکت دانش آموزان مازندران برگزار شد
به گزارش نیکا خبر ، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش مازندران در آئین افتتاحیه این مراسم در دبیرستان پسرانه شاهد نکا گفت: پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با هدف ارتقای سطح سلامت ، ایجاد شور و نشاط و استعداد یابی با مشارکت حداکثری مدارس مازندران برگزار می شود .
سید علی ساداتی در حاشیه این مراسم گفت امسال نیز با شعار”دانش آموز شاد، مدرسه سالم، جامعه سالم” به استقبال برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی می رویم و بسیار خرسندیم و خداوند را شاکریم که بار دیگر دانش آموزان منطقه در اجرای المپیاد بزرگ ورزشی سهیم شدند.

وی افزود: پارسال ۱۸۰ هزار دانش آموز در برنامه های مختلف المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای سهیم بودند.
ساداتی اظهار داشت: دانش آموزان در این دوره از مسابقات در رشته های مختلف ورزشی با یکدیگر به رقابت می پردازند و تیم‌های منتخب دانش آموزی از بین آنها انتخاب می‌شوند و به مسابقات استانی و در ادامه به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
وی گفت: در این المپیاد ۴۵ درصد از مدارس مازندران مشارکت خواهند کرد .

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از اولیا که در جریان برگزاری مراسم دانش آموزان را همراهی می‌کردند، افزود: امیدواریم که ورزش و فعالیت بدنی برای دانش آموزان به مطالبه و دغدغه تبدیل شود و با برنامه ریزی و هدف گذاری صحیح آنها را در میادین مختلف ورزشی و بر سکوهای افتخار ببینیم.
از جمله فعالیت‌های اجراشده در این مراسم می‌توان به قرائت سرود المپیاد به صورت هماهنگ، اجرای حرکات نمایشی جذاب ژیمناستیک جودو تکواندو کاراته اجرای تاتر برنامه نود اشاره کرد.
شایان ذکراست در این برنامه فرهنگی ورزشی به میزبانی دبیرستان شاهد شهدای نیم چاه و دکتر پالار به اتفاق معاونین خود و همکاران فرهنگی حضور داشتند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *