بررسی مشکلات کلارودبارهزارجریب باحضورفرماندارو مدیران نکا

به گزارش نیوزنکا،بمنظوربررسی مشکلات موجوددربخش هزارجریب ،رجبی فرمانداراین شهرستان ،به همراه جمعی ازمدیران باحضوردرمنطقه هزارجریب ازنزدیک به بررسی مشکلات مردم پرداختند .
دراین بازدیدیک روزکه ازساعت ۸ صبح به مقصدروستاهای بالادست برنامه ریزی شده بود، فرماندارنکابهمراه بخشدارهزارجریب ،نماینده شورای بخش ومدیران کمیته امداد، آب و فضلاب روستائی ، راه و مسکن شهرسازی ، بنیادمسکن ،جهاد کشاورزی ،منابع طبیعی،اداره ورزش و جوانان شهرستان ،مخابرات و ارتباطات بهمراچندتنی ازکارشناسان این حوزه وارد روستای کلارودبار شدند قبل ازورود به روستا باحضوردرمحل حفرچاه برای آبرسانی روستا شیت از نزدیک درجریان اقدامات انجام شده دراین خصوص قرار گرفتند.
DSCN0708
در بدو ورود به کلارودبار مردم این روستابا اسپند و سلام و صلوات استقبال گرمی از مهمانان داشته سپس با دعوت ازمدیران نکایی به مسجد این روستا،به طرح مشکلات موجود پرداختند .
مرادعلی لطف آبادی از اعضای شورای اسلامی روستای ۸۴خانواری کلارودبار به بیان مشکلات موجود در روستاپرداخت .
او گفت : شغل اکثر قریب به اتفاق مردم روستا دامپروی است و مشکل چرای دام دارند با فنس کشی اطرف روستا از سوی منابع طبیعی چند سالی سبب شده که بسیاری از جوانان روستا به شهر مهاجرت نمایند،وجود ۲۰۰۰ راس دام و بیش از ۲۰۰۰راس گوسفند و خروج دام از جنگل مشکلات عدیده ای را برای ر وستائیان بوجود اورده است ،وی در ادامه اذهان داشت ، عدم اجرای طرح هادی روستا و نبود ساختمان مستقل خانه بهداشت ، نداشتن جاده بین المزارع ،و مهمتر از آن نامناسب بودن جاده مسیر تا استخر پشت فعدم اسفالت بافت داخل محل ، نبود پل مناسب برای عبور و مرور به قسمت شمالی زمینهای کشاورزی جز مشکلاتی است انتظار میرود مسئولان به رفع ان بپدازند
در ادامه جلسه فرماندار نکا ضمن تقدیر از استقبال گرم مردم و گرامیداشت یاد و خاطره تنها شهید این روستا شهید کاظمی به ارائه راهکارهای جدیدی در خصوص حل مشکلات مردم ر وستاپرداخت .
رجبی تجاوز به عرصه های منابع طبیعی را کار مناسبی ندانسته که سوی بعضی افراد فرصت طلب صورت میرگیر د بمنظور حفاظت از جنگل همه باید دست به دست هم دهیم تا این سرمایه منابع ملی حفظ شود روستائیان محترم میتوانند در قالب اجرای مجتمع دامپروری با تشکیل تعاونی مشکلات خروج دام رادرمنطقه حل نمایند
DSCN0734
DSCN0727

DSCN0722

DSCN0725

DSCN0757
فرماندار این شهرستان در این دیدار گفت: همه باید تابع قانون بوده و خلاف قانون حرکت نکنیم .
فرماندار نکا در ادامه خاطر نشان کرد مردم خود حافظ جنگلها خواهند بود و منابع طبیعی باید با ترویج و برگزاری کلاسهای مختلف ضرورت صیانت از سرمایه های ملی را به مردم یاد آور شود .
وجود چشمه در کنار روستا و پرورش ماهی غزل آلا پیشنهاد شده است تغییر الگوی کشت و توسعه باغات در این روستا از جمله پیشنهادت دیگری بود که مطرح گردید.
نماینده عالی دولت اظهار داشت: فرمانداری آمادگی دارد تا با کمک اهالی خوب این روستا با تاسیس شرکت تعاونی دامداران ، مشکلات دام را برطرف کرد.
بعد از فریضه ظهر و عصر در مسجد این روستا ،رجبی با بازدید از کوچه های این روستا جهت اجرایی شدن طرح هادی با توجه به اینکه از سوی بنیاد مسکن در سال ۹۰ به استان پیشنهاد شده است ،عقب نشینی اهالی در جهت سرعت بخشیدن به کارها نکاتی را به روستائیان یاد آور شده است را عنوان نمودند.

index

DSCN0758

DSCN0759

دیدگاه های این مطلب

11 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. رضی ترابی ابلویی در گفت:

    مسولین محترم شهرستان به روستاهای همجوارشهرمثل آبلوهم سری بزنندکه باوجودجمعیت زیادوفاصله بسیارکم بامرکزشهردارای مشکلات عدیده وفراوان میباشد.

  2. خیلی تشکر که به روستای ما سر زدید.کربلای مراد لطف ابادی مشکلات عمده روستارو بیان کرد

  3. محمد حیدری از بهشهر در گفت:

    مراد خان لطفی دوست داریم دمت گرم …

    • با تشکر از شورای روستا آقای مراد لطف آبادی خیلی خوشحال شدم اخبار روستای زیبای خود را شهر دور خواندم
      باقر بهروزی از ورامین

  4. باقر بهروزی در گفت:

    از اینکه به روستای کلارودبار سر زدید و مشکلان روستا را مشتهده کردید از شما ممنونم
    لطفا به راه حل مشکلات روستا بپردازید

  5. باقر بهروزی در گفت:

    آقای مراد لطف آبادی شورای روستا از شما بسیار سپاسگزاریم رفیق قدیمی از شهر ورامین بهت سلام و عرض ادب و احترام می رسانم

  6. محمد حیدری از بهشهر در گفت:

    با تشکر از شورا و دهیاری محترم …
    امیدواریم هرچه زودتر به مشکلات رسیدگی شود و محل امادگی برگزاری هر چه بهتر یادواره شهدا باشد با تشکر از شما عزیزان
    محمد لطف ابادی و محمد حیدری …

  7. خرازی آرایشی محمدی در گفت:

    به امید ارتقاع وشکوفایی روستای باصفای مادریمان…پایدار وسربلندباشید….باتشکراز زحمتکشان وخادمین محله….

  8. باسلام وخسته نباشید به شورای ودهیاری محترم
    و دست اندرکاران محترم تقدیر وتشکر را دارم که به مسائل ومشکلات روستا پیگیری نموده اید.

    باتشکر “””مهدوی کیا”””

  9. هنوز تا کنون اقدام خاصی برای مشکلات مطرح شده صورت نگرفت
    ۱۴۰۰سال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *