اخوان معاون امور آسیب ها و مسائل اجتماعی ” استانداری مازندران شد

خلاصه خبر : حسین اخوان رئیس اداره بهزیستی شهرستان نکا، به سمت " معاون امور آسیب ها و مسائل اجتماعی " استانداری مازندران منصوب گردید.

‍ از سوی معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی مازندران ، حسین اخوان رئیس اداره بهزیستی شهرستان نکا، به سمت ” معاون امور آسیب ها و مسائل اجتماعی ” استانداری مازندران منصوب گردید.
نامبرده ، سوابق خدماتی همچون جانشینی معاونت امور پیشگیری بهزیستی مازندران، مدیر دفتر مدیرکل بهزیستی ،معاون اشتغال و کاریابی بهزیستی استان، مسئول درمان اعتیاد بهزیستی، رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی شهر ساری را در کارنامه خود داشته و از مشاوران و نخبگان دبیرخانه مصلحت نظام کشور،مشاورفرهنگی-اجتماعی فرمانداری ساری و همچنین در حال حاضر رئیس اداره بهزیستی شهرستان نکا است.
در این حکم که از سوی احمد حسین‌زادگان (معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی) به حسین اخوان رئیس اداره بهزیستی نکا اعطاء شده، آمده است:
به موجب این حکم جنابعالی به عنوان ” معاون امور آسیب ها و مسائل اجتماعی ” اداره کل اجتماعی ، فرهنگی استانداری مازندران ، پست سازمانی شماره ۹۴-۲۷ منصوب می شوید.امید است با بهره گیری از تجارب علمی و عملی و استفاده از تمامی ظرفیت ها منشاء خدمات مطلوب و شایسته در همه ی حوزه ها بویژه در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی باشید. توفيق شما را از خداوند متعال در اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید را خواهان و خواستارم.
احمدحسین زادگان
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی ١٣٩٧/٧/٢٩

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *