در آئینی از شهدای انتظامی نکا تجلیل شد/ تصویر

در آئینی همزمان با قدردانی از مقام شهدای نیروی انتظامی از مقام شهدای مدافع حرم و نیز خانواده شهدا تجلیل و قدردانی شد.

حجت الاسلام کریم سورتیچی ازمبلغین شرق مازندران در ارتباط با مقام شهدا خاطر نشان کرد : یاد شهدا باید زنده نگهداشته شود و فرهنگ ایثار و شهادت نباید به فراموشی سپرده شود بلکه بایدنهادینه گردد.
حجت الاسلام سورتیچی درجمع پرسنل انتظامی و خانواده های شهدا مردم همیشه در صحنه شرکت کننده در مراسم یادواره ۱۴ تن از شهدای انتظامی نکا با محوریت شهید عباسی و شهدای مدافع حرم درحسینه دنگسرگ از بخش مرکزی این شهرستان گفت: یادواره شهدا سبب می‌شود مرام، رفتار و راه شهید سرلوحه افراد جامعه قرار گیرد و تفکر شهدا به جامعه امروز تزریق شود.
این مبلغ شرق مازندران ضمن قدردانی از زحمات پرسنل خدوم انتظامی در جهت برقراری نظم و امنیت در اجتماع به ایثارگری این قشر در دوران دفاع مقدس تا به امروز در مرزهای کشورمان اشاره کرد و گفت : اقتدار نیروی انتظامی در تثبیت امنیت کشورمان بسیار قابل توجه و شایسته تقدیر و قدردانی است از طرفی فراموش نکنیم ایثارگری و مقام شهید باید در جامعه رواج پیدا کند و یاد آنها نیزهمیشه زنده نگهداشته شود.


وی افزود: اهمیت شهید و شهادت در جامعه برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است و به همین منظور تداوم در برگزاری یادواره‌های شهدای نیروی انتظامی نیز در این زمینه حائز اهمیت بسیار است که باید مورد توجه واقع شود چرا که نقش نیروی انتظامی به عنوان اصلاح کننده جامعه بسیار مهم و اساسی است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *