جلسه شورای اداری نکا ازجنس تکریم مدیران و کارکنان دولت/ تصویر

در آخرین روز از هفته دولت، با حضور امام جمعه ، مدیرکل دفتر فنی استانداری از مدیران و کارکنان نمونه ادارات و نهادهای شهرستان نکا تجلیل شد.
به گزارش نیکا خبر ، جلسه شورای اداری شهرستان نکا این بار در سالن اجتماعات مجتمع امیر المومین (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف تکریم از مدیران و کارکنان نمونه دستگاههای دولتی برگزارشد .
در این جلسه عبدالجواد توحیدی مقدم فرماندار شهرستان نکا ضمن تبریک عید ولایت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر به تحلیل اوضاع کنونی کشور وخدمات ارائه از دولتمردان در شهرستان پرداخت و گفت: مدیران با اطلاع رسانی درست به تبین خدمات ارائه شده دولت به مردم بپردازند .

فرماندار نکا با تقدیر از خدمات یک ساله دستگاههای اجرایی در شهرستان تصریح داد همه مدیران حال و گذشته به اندازه توان خود در جهت خدمات دهی به مردم تلاش نمودند .
او در ادامه با اشاره به قدردانی از کارکنان گفت : همه ی مدیران و کارکنان دولت پرتلاش، و شایسته تقدیر هستند، تلاشها و خدمات مدیران پیش روی ماست، اینطور نبوده خدمات آنها نادیده بگیریم، همه ی آنها دیده شده است. اما با محدودیتهایی مواجه هستیم که امکان تجلیل از همه ی این عزیزان را نداشتیم.
توحیدی مقدم تصریح کرد: دولت مسئولیت اجرایی نظام را به عهده دارد که این مجموعه به مردم خدمات ارائه می دهند، مدیران و کارمندان ادارات شهرستان، امید را در دل مردم تزریق کنند.
در ادامه برنامه با اهدای لوح سپاس و هدایایی از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان تجلیل بعمل آمد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *