پیام بخشدار مرکزی نکا بمناسبت هفته دولت

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته اول شهریور ماه ، مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت نامگذاری شده است ، تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگذاری بی ادعا ؛ سیره ، منش و روش آنان بود .
شهیدان رجایی و باهنر نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگذاری به مردم اند ، بی شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی و دولت این دو شهید ، می تواند الگوی خدمتگذاران مردم باشد تا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان ، تأسی نمایند .
هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل به منصه ظهور رسانده و با تدبیر زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور ، در حیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترده شدن روحیه امید در دل تمامی ایرانیان را فراهم آورند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان نكا تبریک عرض نموده و موفقیت دولت تدبیر و امید را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

عقيل محمودي سفيد كوهي

بخشدار مركزي نكا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *