اقدامی جالب فرماندارمیاندورود/ملاقات عمومی دربخش گهرباران برگزارشد/ عکس

در برنامه ملاقات مردمی فرماندارمیاندرود این هفته اتفاق جالب رخ داد تا جایی که او بهمراه تمامی مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان میاندورود دفتر کارش رابه بخش گهرباران در حسینیه روستای طبقده برد تا ازنزدیک با مردم ملاقات داشته باشد و به مشکلات انها رسیدگی شود.

محمد رضا غلامی در جواب چرایی این اقدام خود در روز سه شنبه را این چنین پاسخ داد:مدیران دولت تدبیر و امید بی هیچ منتی و با افتخار خدمتگذار مردم هستند
content/uploads/2018/08/NewsImage8472624114-453×340.jpg” alt=”” width=”453″ height=”340″ class=”alignleft size-medium wp-image-134451″ />
سرپرست فرمانداری میاندورود در جلسه ملاقات مردمی بخش گهرباران خاطر نشان کرد :به خاطر دسترسی آسانتر مردم شریف گهرباران به فرماندار و روسای ادارات، بی منت و با تمام افتخار در مرکز بخش و در این مکان مقدس در بین مردم حاضر شدیم. ‎

در ابتدای جلسه محمد رضا غلامی سرپرست فرمانداری شهرستان میاندورود ضمن تبریک عیر سعید قربان و گرامیداشت یلد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت:خدمت بی منت از افتخارات دولتمردان تدبیر و امید است و تحت هر شرایطی که اقتضای مالی و سیاسی و اقتصادی اجازه دهد ، دغدغه ماست تا مشکلات مردکم مرتفع شود .

غلامی در با بیان اینکه خدمتگذاری به مردم از افتخارات مدیران است ،اظهار کرد: جهت تسهیل در دسترسی مردم شریف گهرباران به فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی ، بنده و تمام مدیران امروز در این مکان مقدس و در مرکز بخش گهرباران در بین مردم شریف بخش حاضر شدیم.



نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود با تاکید بر وحدت و هم افزایی تصریح کرد: شوراها و تمامی تشکلهای مردم نهاد بازوان دولت در خدمات رسانی بهتر به مردم هستند و هرگز مدیران آنها را مانع یا موازی کار با دولت قلمداد نمیکنند.

دراین جلسه بالغ بر ۲۰۰ مراجعه کننده از بخش گهرباران به فرماندار و مدیران مراجعه کردند و با رضایتمندی از جلسه خارج شدند.

و به درخواست اهالی پس از پایان جلسه غلامی فرماندار میاندورود و مدیران جهاد کشاورزی ، برق و منابع آب از آب بندان و اراضی شالیزاری طبقده بازدید کردند.

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. کاری مردمی و تحسین انگیزست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *