فرماندارنکا ازافتتاح ۵۶ پروژه با اعتبار ۴۴ میلیارد تومان درهفته دولت خبر داد/عکس

فرماندار نکا، درجلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت ، به بهره برداری ۵۶ پروژه با اعتبار ۴۴ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد . ‎
عبدالجواد توحیدی مقدم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولت در خدمت ملت است ،وهفته دولت نمادی ازوحدت مردم و دولت بوده و این از افتخارات انقلاب اسلامی می باشد.


وی یاد آور شد : اطلاع رسانی از عملکرد دولت بگونه ایی باشدتا حلاوت و شیرینی نظام درجامعه احساس شود.
عبدالجواد توحیدی مقدم به کینه توزی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی اشاره و بیان داشت: دشمنان نظام هرگز چشم دیدن پیشرفت های علمی، اقتصادی و توسعه ای جمهوری اسلامی ایران را ندارند.
نماینده عالی دولت با اشاره به هفته دولت افزود: هفته دولت در حقیقت فرصتی برای ارائه عملکرد دولتمردان و اطلاع رسانی به مردم است.
توحیدی مقدم اظهار داشت: در سایه همدلی و هم افزایی می توان به توسعه همه جانبه در شهرستان دست یافت و باید دولت را در تداوم برنامه ها و سیاست های خود یاری کرد.
وی مهمترین این طرح های را شامل ،مجتمع آبرسانی دربخش مرکزی ،افتتاح واحدهای کشاورزی .افتتاح استخرورزشی ، افتتاح سیتسم آب شیرین کن در نیروگاه ، افتتاح کارخانه آسفالت و در حوزه بهداشت و درمان و غیره .بر شمرد که در مجوع برای به ثمر رسیدن آن بیش از ۴۴ میلیارد تومان هزینه شده است .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *