درجابجائی روسای کمیته امدادشرق مازندران ،ساداتی بعنوان مدیرامدادنکا معرفی شد

به گزارش نیوز نکاباغبانی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان مازندران در اقدامی که از چند ماه قبل مقر شده بود ،سه مدیر کمیته امداد شرق را جابجا کرد.
در این مراسم حجت الاسلام بشیر عالیشاه که در حدود ۵سال بعنوان مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان بهشهر خدمت می کرد طی حکمی از سوی مدیر کل کمیته امداد استان رسما مدیر کمیته امداد شهرستان گلوگاه شد. عالیشاه در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همه پرسنل کمیته امداد شهرستان بهشهر که درهمه شرایط با وی همکاری لازم را داشته اند اظهار امیدواری کرد با همت وتلاش مضاعف در شهرستان گلوگاه سعی خواهیم کرد نمونه شویم .
عالیشاه در مورد شهرستان گلوگاه گفت :شهرگلوگاه از نظر جمعیت کوچک است ولی با شناختی که بنده از مردم خونگرم این شهر دارم می توان با برنامه ریزی دقیق به نتایجی مثبت دست یافت.
thumbopen

IMG_0513

IMG_0518

IMG_0521
سیدموسی عمادی که تا این زمان ریئس کمیته امداد امام خمینی شهرستان نکا بود،امروز با حکم مدیر کل کمیته امداد استان رسما ریئس کمیته امداد شهرستان بهشهر شد.
وی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از باغبانی از حسن اعتماد وی به ایشان به شمه ای از عملکرد خود در ۴سال خدمت به محرومان شهرستان نکا پرداخت وخاطر نشان کرد انشا الله در بهشهر هم بتوانیم با جدیت تمام آن چرا که رضای خداوند است دست یابیم.
همچنین در ادامه این مراسم سید ساداتی که مدتی رئیس کمیته امداد شهر گلوگاه بوده به سمت رئیس کمیته امداد شهرستان نکا منصوب شد. لازم به ذکر است این تغیر بر اساس توانمندی مدیران وصرفا تحول در شهرستان بوجود آمد

دیدگاه های این مطلب

5 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام . واقعا نکا سایت داره ؟؟؟ خخخخخخخخخ
    بابا پنج نفر جمعیت دارین دهان به دهان بگردونید خبرو .
    جرات تائید پیام رو دارید .
    بعید میدونم .
    با ویرایش نیوز نکا

    خخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • ضمن احترام به مردم شریف و بافرهنگ شهرستان بابل بنده از دیدگاهی با این متن بی ادبانه وتوهین امیز متوجه شدم که اولا
      شما بابلی نیستید چون بابلی ها بسیار بافرهنگتر از این حرف ها هستند ثانیانوع نگارش و ادبیات شما نشان از بی سوادی و بی شخصیتی شما دارد. لذا به شما توصیه میشود سریعا از مردم شریف نکا و سایت موفق نیوز نکا عذر خواهی کنید.

  2. جناب آقای یداللهی
    حتما اطلاع رسانی کنید که نکا ۳سایت رسمی خبری دارد
    نیوز نکا
    نکا خبر
    نکا نیوز
    و چند سایت مانند ونگ نیوز و یک نیوز که مشغول به فعالیت میباشند

  3. علی حیدری بهزادکلایی در گفت:

    ÷س تکلیف روشن است.

    • جناب علی حیدری بهزاد کلایی، سلام و عرض ارادت
      به استحضارتان برسانم نا سلامتی شما قلم بدست و نقد خوبی دارید اما همین قلم از حرمت و جایگاه والای برخوردار است تا جایی که خداوند منان با نامقلم قسم یاد میکند !! برادر بزرگوار همچنان منتظر نقد منصفانه شما هستم شرمند از این که نیوز نکا سایت در پیتی نیست هرچی چرن و پرند در ان درج گردد شما بجای توهین و یا درج فحش و الفاظ توهین آمیزبه بعضی ها، بدنبال نظرات کارشناسانه باش و ارائه طریق نما و الا باید به خیلی چیزها شک کرد لطفا با این روش ادامه ندهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *