مهمانی لاله ها در زیارتکلای نکا برگزار شد/ عکس

دومین یادواره شهدای زیارتکلای نکا و یاد و خاطره ۲۹ شهید والا مقام منطقه لایی و یادمان آیت الله محمدی لاپینی با حضور با شکوه مردم ولایت مدار منطقه ُفرماندارنکا و بخشدار هزار جریب و نیز مسولین شهرستان روحانیت معظم و خانواده معظم شهدا و ایثار گران به همت ستاد یادواره شهدای زیارتکلا تحت عنوان ؛ مهمانی لاله ها»برگزارشد.
در این مراسم نورانی سرذار حاج حسین کاچی ازفرماندهان دوران دفاع مقدس به تبین فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و خواستار تداوم برگزاری یادوارها شد .

به گزارش نیکا خبر ُُ فرمانده و راوی دوران دفاع مقدس خواستار نگاه جامع به دوران دفاع مقدس شد و افزود: باید دستاوردهای آن دوران به خوبی در بین مردم تبیین شود و از دوران دفاع مقدس به عنوان یک دوران صرفا مرتبط با جنگ یاد نشود بلکه این دوران تجلی ایثار، جانفشانی، ایمان، اخلاص، توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار (ع) و ولایتمداری محض بود و زمانی که نگاه ما به این دوران جامع شد می‌توان ظهور و بروز نتایج اینگونه نگرش را در جامعه دید.


سردار کاجی تصریح کرد: یادواره شهدا فرصتی برای بازخوانی شایستگی‌ها و لیاقت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است و دور هم جمع می‌شویم تا یادی از رشادت‌های آن دوران و ایثارگری رزمندگان کنیم.
وی بیان کرد: گردهمایی در یادواره شهدا موجب خواهد شد که دلهای خود را در مجلس شهدا جلا دهیم و چون از شهدا یاد می‌کنیم قطعا آنها هم از ما یاد خواهند کرد و دعاگویمان خواهند بود.
کاجی با بیان اینکه هم‌اکنون نیز پروژه نفوذ به کشور ضربه می‌زند و مقام ‌معظم ‌رهبری بارها هشدار داده‌اند و باید مسئولان ما مراقب این پدیده باشند و هوشیاری و بصیرت خود را ارتقا دهند.
در این مراسم یکی از شاعران آپینی به شعر خوانی و یکی از مداحان در رسای شهدا مداحی پرداخت

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. دوستدار شهدا در گفت:

    درودوسلام خداوندمتعال وملائک مقربش بر جسم وروح پاک همه شهیدان دفاع مقدس وشهیدان مدافع حرم وحریم باد.درود بر مردم زحمتکش وبا ایمان روستای بزرگوار زیارتکلا که قدر رزمندگان وشهدای عزیزشان را می دانند ودر برپایی این مجلس تلاش نمودند/اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

  2. مردم ولایت مدارنکا ومردم ایران بواقع یادوقدر امام وشهداوعلمارو خوب دانسته ومیداندونمره مردم مابیست میباشد در این یادواره ها تامیتوانیدبرای مسئولان بگذارید چراکه انهانیاز به یاداوری دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *