فرماندار نکا:مدیران با تمام ظرفیت،دستاوردهای دولت را برای مردم تبیین کنند

فرماندارنکا در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت که در سالن شهدای فرمانداری این شهرستان تشکیل شده بود خواستار تبیین درست عملکرد دولت ودستاوردهای آن شد .
به گزارش نیکا خبر ُ عبدالجواد توحیدی مقدم هفته دولت را فرصت مناسب اعلام داشت و گفت: باید ازتمام ظرفیت های موجود ؛خدمات دولت تدبیر و امید به نحو شایسته و مطلوب تری در جامعه انعکاس یابد. ‎
توحیدی مقدم فرماندار نکا در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت، بیان داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت تدبیر و امید به نحو شایسته و مطلوب تری در جامعه انعکاس یابد، لذا مدیران از تمام ظرفیت، دستاوردهای دولت را برای مردم تبیین کنند تا مردم ، اینگونه فعالیتها را بصورت ملموس مشاهده و در جریان قرارگیرند.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان نکا گفت: تعامل و همراهی مردم و دولت همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و از این رو اطلاع رسانی دستاوردهای دولت جمهوری اسلامی به عنوان مرجع تصمیم گیری کلان کشور و نهاد خدمتگزاری مستقیم به آحاد اقشار جامعه در تمامی سطح کشور به مردم می تواند در تقویت این همدلی و همزبانی میان دولت و ملت و همچنین امیدواری مردم و استواری دولت در خدمت رسانی بیشتر تاثیر گذار باشد.

توحیدی مقدم با تاکید بر حضور مسئولین در برنامه های اجرائی هفته دولت، افزود: از مسئولین ادارات و دستگاههای اجرائی انتظار می رود در برنامه های اجرایی هفته دولت در سطح شهرستان حضور مستمر داشته باشند.

در پایان نیز هر یک از اعضای جلسه به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات و آمادگی خود را در رابطه با اجرای برنامه های پیشنهادی پرداخته که پس از بحث و تبادل نظر و جمع بندی ،تصمیماتی اتخاذ گردید.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *