غلامی :نماز جمعه مرکز ثقل اتحاد و همدلی نیروهای وفادار به نظام جمهوری اسلامی است

بمناسبت بزرگداشت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسط مرحوم آیت الله طالقانی بعنوان ،سرپرست فرمانداری میاندرود سخنران پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان میاندورود ؛نماز جمعه را مرکز ثقل اتحاد و همدلی نیروهای وفادار به نظام جمهوری اسلامی دانست.
محمد رضا غلامی ضمن تبریک سالروز تاسیس نهاد سیاسی عبادی نماز جمعه و اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی بیان داشت:نماز جمعه با وحدتی که بین نیروهای انقلاب ایجادمیکندیک اهرم بسیار قوی در مقابل تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی است.
وی در ادامه با بیان اینکه نماز جمعه نماد وحدت ماست ،ابراز داشت: همانگونه که در صفوف نماز جمعه بدون در نظر گرفتن تفکر سیاسی در کنار هم قرار میگیریم ، در انجام کارهاو رفع مشکلات هم باید در کنار هم باشیم. از جمله اینکه همه مدیران و شورای تامین و شورای اداری و سپاه و اقشار مختلف مردم با محوریت امام جمعه شهرستان دست در دست هم جهت رفع مشکلات اقدام کنیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود اظهار داشت : بهترین آرزو ،و سعادت، توفیق خدمت گذاری به مردم است و لذا خدا را شاکرم و سجده شکر به جا می آورم که این سعادت و توفیق نصیب بنده شده است. تا درصف سایرخادمین به ملت در این شهرستان خدمت نمایم

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *