خرم چماز،میزبان شایسته یادواره شهدای پی رجه نکا /فیلم و عکس

یکی از فرماندهان دفاع مقدس ، با اشاره به جایگاه رفیع و والای شهیدوشهدا اظهار داشت : شهدای کشورمان که با جانفشانی و ایثار از اسلام و انقلاب دفاع کردند از تربیت یافتگان مکتب علمای حوزه و روحانیون هستند که در سنگر مساجد پرورش یافته اند.
به گزارش نیکا خبر ،سردار علیجان میرشکار ظهر امروز در یادواره شهدای پی رجه نکا با گرامیداشت یاد و نام شهدای جنگ تحمیلی، گفت: همه ما در برابر شهدا و گذشت و فداکاری آنان و خانواده‌هایشان مدیون هستیم.


سردار میر شکار گفت : شهیدان الگوی بارز شجاعت، فروتنی و استقامت هستند که در راه حق علیه باطل و با دوری از مظاهر دنیوی پای در عرصه جهاد نهادند تا مکتب انسانی را برای همیشه جاودانه سازند.
وی افزود: شهید و روح مطهر شهدا توانسته است فضای کشور را معطر کند و زندگی، استقلال، آزادی و حیات امروز ما در سایه عطر این شهیدان والا مقام است.
وی در مراسم ۳۰ تن از شهدا و ۲۵ تن از علمای منطقه پی رجه در روستای خرم چماز از بخش مرکزی نکا نقش روحانیت را در تربیت جوانان منطقه و در زمان جنگ کلیدی دانست و عنوان کرد :روحانیت و علمای شما کارشان خوب بلد بودندو بدرستی انجام دادند در دوران دفاع مقدس آنچه که سبب گشت جوانان ما پررنگ تر در میدان جنگ و جهاد حضور پررنگتری داشته باشند و از حاکمیت اسلام و ولایت حمایت کنند و حماسه آفرین شوند، داشتن انگیزه الهی و دینی بود که روحانیت در ایجاد این انگیزه نقش مهم و بی بدیلی داشت که هیچ جایگزینی ندارد.

این یادگار دفاع مقدس ، فرهنگ شهادت و ایثارگری در کشور را منبعث از قیام عاشورا و شهدای کربلا ذکر کرد و گفت : درجریان انقلاب از زمان شکل گیری و بعد از آن در دورانهای جنگ، پیام آوران این نهضت حماسی حسینی تحت رهبریت امام راحل و روحانیت بود که به عنوان علمدار حضور داشتند .

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. ابهت سرهنگ رمضانی رو ببینید

    احسنت بر فرمانده

  2. ما به سرهنگ مرتضی رمضانی ارادت ویژه وخاصی داریم درود خدا بر فرمانده شجاع ما

    همیشه در کارهایتان پیروز و موفق باشید

  3. رزمنده مجاهد در گفت:

    سلام. چرا نظر منو نداشتين.هرچی به مذاق شما خوش بیاد میذارین. ای خدااااااااا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *