یک نکایی بعنوان مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم معرفی شد

در آئینی مراسم معرفی حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم طاهری بعنوان مدیر مرکز خدمات استان قم برگزار شد واز زحمات حجت الاسلام و المسلمین مهدی غیاثی سرپرست سابق این مرکزقدر دانی بعمل آمد .

شایان ذکر است :مرکز خدمات قم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است حضور حدود نیمی از طلاب کشور، مراجع بزرگوار، اساتید برجسته و طلاب ممتاز در قم، اهمیت این استان را نشان می‌دهد و در واقع قم پیشانی کار مرکز خدمات است.
حجت الاسلام و المسلمین طاهری مدیر مرکز خدمات استان قم خدمت به طلاب را توفیقی الهی عنوان کرد و گفت: امیدوارم با عنایات الهی و دعای خیر مولا امام زمان(عج) خدمتی در شان طلاب و فضلا ارائه کنیم.

وی با تشکر از اعتماد رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان کرد: خدمت به طلاب در قم مسئولیت بزرگی است و برای موفقیت در این مسئولیت به حمایت‌های ریاست مرکز و همکاری‌ها و راهنمایی‌های همکاران عزیز در این استان نیاز دارم.

مدیر مرکز خدمات استان قم ابراز داشت: لازم است از آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه که اجازه دادند از سنگر خدمت به طلاب در مرکز مدیریت حوزه به این سنگر منقل شوم تشکر کنم.

وی تصریح کرد: تأسیس مرکز خدمات از برکت امام(ره) و شهدا و درایت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب است و جا دارد که از زحمات همه عزیزانی که در همه کشور در خدمت‌رسانی به طلاب تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی کنم.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری با اشاره به روایتی در مورد ارزش خدمت گفت: امام صادق(ع) می‌فرمایند هر کسی خانه خدا را طواف کند خداوند برای او هزار حسنه می‌نویسد و هزار گناه او را می‌بخشد ولی هر کسی حاجتی از حاجات برادر مؤمنش را فراورده کند خدا برای او ۱۰ طواف می‌نویسد.

وی گسترش و تعمیق فعالیت‌های فرهنگی در قم و پردیسان، هدفمندتر شدن خدمات، تکریم بیشتر مراجعان، ارتباط قوی‌تر، هدفمندتر و شایسته‌تر با دفاتر مراجع تقلید و اساتید حوزه و علمای قم، ارتباط بیشتر و فعال‌تر با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، سرکشی از بیماران تحت پوشش، ارتباط با نمایندگان طلاب، استفاده از ظرفیت اساتید و علما برای حل مشکلات حوزویان، استفاده از ظرفیت خیرین درون و بیرون استان و تشکیل گروه‌های جهادی خدمت‌رسانی به طلاب، را اولویت‌های کاری خود در مرکز خدمات اعلام کرد.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام
    جای بسی افتخار است و امید خدمت رسانی جهادی.
    حضرت آقای طاهری از افتخارات منطقه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *