ازخدمات هشت ساله حجت الاسلام طاهری مدیر حوزه‌های علمیه مازندران قدردانی شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه‌های علمیه مازندران با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان،مهندس اسلامی استاندار مازندران، مدیران حوزه‌های علمیه استان، سلسله جلیله روحانیت و اساتید دانشگاه در ساری برگزار شد.
به گزارش نیکا خبر ،استاندار مازندران در آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه‌های علمیه مازندران گفت : مازندران مفتخر به دیار علویان و شهیدان است و این دیار علوی با قدمت تاریخی و فاخر سرزمین رویش علما و فرهیختگان است .مهندس اسلامی تاکید کرد : سرزمین مازندران برای دنیای اسلام افتخار آفرینان و علمای بزرگی را تقدیم کرد . ‎

مقام عالی دولت با تشکر از از خدمات هشت ساله حجت الاسلام و المسلمین طاهری مدیر حوزه‌های علمیه مازندران بر تربیت نسل جدید با رویکردهای نو و متحول تاکید کرد و گفت : باید با روشهای سنتی و ناکارآمد در حوزه آموزش فاصله گرفت و روشهای نو و تاثیر گذار را جایگزین کرد.
استاندار مازندران به ناتوی فرهنگی و جنگ اقتصادی دشمن اشاره کرد و گفت : باید جای جای کشور و استان به محل نشر فرهنگ ناب اسلامی و تقویت دین و ایمان مردم تبدیل شود .
اسلامی ادامه داد : دشمن امروز از همه ابزارها برای مقابله فرهنگی و اقتصادی با نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند و تسلط بر درون خانه ها را هدف قرار داده است .
استاندار مازندران در پایان ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه مازندران گفت : نیازمند یک کار جهادی و انقلابی همراه با وحدت و همکاری و هم افزایی برای مقابله با نقشه های شوم دشمنان هستیم و مشارکت آحاد جامعه و مسئولین در این عرصه ضروری است

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *