امام جمعه بهشهر:اندیشه استکبارستیزی امام خمینی به گفتمانی جهانی تبدیل شده است

امام جمعه بهشهر با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: امام خمینی(ره) تا آخرین لحظه عمر با برکت خود لحظه ای دست از مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی بر نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان برگزار شد، گفت: ماه مبارک رمضان پلی برای رسیدن به تعالی و رستگاری است.

وی با بیان این که ظرفیت های نهفته معنوی در ماه ضیافت الهی زمینه ای برای تهذیب نفس است، افزود: لحظه های معنوی این ماه پرفیض می تواند بستری را برای تعالی معنوی انسان فراهم کند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که نزول کلام الهی در ماه مبارک رمضان فضیلت این ماه را دو چندان کرده است، بیان داشت: باید میزان بهره مندی و توجه ما به مفاهیم قرآنی نسبت به گذشته دو چندان شود.

امام جمعه بهشهر با بیان این که در این شب های با فضیلت باید بت های درونی خود را بشکنیم و در مسیر سعادت و رستگاری گام برداریم، افزود: این لحظه های تکرار ناشدنی فرصت ارزشمندی برای خروج از ظلمت و تاریکی و حرکت در مسیر نور و روشنایی است.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با تاکید بر این که مانوس شدن با قرآن نباید تنها به ماه مبارک رمضان خلاصه شود، بیان داشت: کلام انسان ساز الهی که مسیر صحیح زندگی کردن را به انسان ها نشان داده باید در همه حالات چراغ زندگی انسان ها قرار گیرد.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که متاسفانه امروز جامعه اسلامی از تعلیمات دینی و ارزش های قرآنی فاصله گرفته است، افزود: همین مساله موجب نفوذ جریان نفاق در جامعه اسلامی و ایجاد بحران و اختلاف میان مسلمانان شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ماه مبارک رمضان و لحظه های معنوی آن فرصتی برای دور شدن از نگاه مادی و رسیدن به ارزش های الهی است، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان باید مبنای وحدت و همبستگی میان امت اسلامی و کنار گذاشتن برخی اختلاف سلیقه های بی فایده باشد.

وی با اشاره به این که متاسفانه امروز جهان اسلام در آتش خشم و کینه برخی حکام وابسته در حال سوختن است، خاطرنشان کرد: دیگر وقت آن رسیده که شعله خشم و نفرت در منطقه خاورمیانه با وحدت و همبستگی امت اسلامی به پایان رسد و شاهد هم زیستی مسالمت آمیز همراه با وحدت و همبستگی باشیم.

امام جمعه بهشهر با بیان این که متاسفانه امروز برخی کشور مسلمان منطقه شرایط خوبی ندارند و در سایه حمایت های سران مرتجع عرب از گروه های تروریستی این کشورها را نابود کردند، بیان داشت: سران دیکتاتور آل سعود از عاقبت دیکتاتوری های منطقه درس عبرت بگیرند و به جنایت های خود در منطقه پایان دهند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که سیاست های نادرست سران کشورهای اسلامی راه نفوذ بیگانگان به منطقه را باز کرده است، افزود: حضور آمریکا در منطقه هیچ سودی برای مردم مسلمان این منطقه نخواهد داشت بلکه عامل اصلی بحران خواهد بود.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که امروز سران کشورهای اسلامی باید بدانند که آمریکا دشمن اصلی آنها است و باید به مشارکت و همکاری با این جنایت کار بین المللی پایان دهند، تصریح کرد: حضور آمریکایی ها در هر منطقه ای تنها با کشتار و خونریزی همراه خواهد بود.

حجت الاسلام جباری با تاکید بر این که وحدت و همبستگی تنها راه برون رفت جامعه اسلامی از بحران هاب به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: اختلاف و تفرقه میان مردم مسلمان منطقه تنها به نفع آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) تا آخرین لحظه عمر با برکت خود لحظه ای دست از مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی بر نداشت.

وی با بیان این که به برکت همان تلاش های امام راحل امروز فرهنگ استکبار ستیزی در جهام نهادینه شده است، خاطرنشان کرد: امروز ملت های جهان بیدار شده اند و برابر ظلم و استبداد آمریکا و صهیونیست های غاصب مقتدرانه ایستاده اند

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *