امام جمعه نکا:اندیشه امام خمینی بهترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است

امام جمعه نکا بر ضرورت بهره گیری از سیره عملی امام راحل در برخورد با مشکلات کشور تاکید کرد و گفت: امام راحل همواره دغدغه مردم به ویژه محرومان جامعه را داشتند که باید امروز مورد توجه مسؤولان کشور قرار گیرد.

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، با تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: امام راحل در عصری ارزش های اخلاقی و دینی به فراموشی سپرده شد علم و پرچم عزت را بر افراشت و انقلاب اسلامی را پایه گذاری کردند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران تصریح داد:قیام و نهضت امام خمینی(ره) را عامل بازگشت امت و جامعه به هویت اسلامی و انسانی دانست و افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با استقرار یک نظام دینی از سقوط و انحطاط جامعه جلوگیری کردند و جامعه را به هویت اسلامی و انسانی خود بازگرداندند.
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) به ملت ایران عزت و عظمت وصف ناپذیری داد، خاطرنشان کرد: امروز مردم ما در سایه همان عزت و عظمت در دنیا مقتدرانه حضور دارد و نقش آفرینی می کند.

مسؤول مدرسه علمیه نکا با اشاره به این که اندیشه های امام راحل موجب بیداری اسلامی در جهان شد، تصریح کرد: امروز دیگر ملت های مسلمان در خواب غفلت نیستند بلکه در سایه اندیشه های امام راحل بیدار شدند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که امام خمینی(ره) با تلاش های خود پرده از جنایت های چندین دهه ای رژیم غاصب صهیونیستی برداشتند، خاطرنشان کرد: در سایه همان تلاش ها امروز این رژیم کودک کش علیرغم همه حمایت های آمریکا در سراشیبی سقوط و نابودی قرار گرفته است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نسل جوان جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند آشنایی با اندیشه های تعالی بخش امام خمینی(ره) است، بیان داشت: اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب کلید هر در بسته ای است که سعادت و رستگاری را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان، بیداری امروز خود را مدیون و مرهون اندیشه های امام خمینی(ره) هستند، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت جهانی سازی اندیشه های انسان ساز امام راحل بهره گیریم.

امام جمعه نکا با بیان که امام خمینی(ره) همواره بر ضرورت حفظ و تقویت آرمان های انقلاب تاکید داشتند، افزود: رمز بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی تقویت آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است که همواره مورد تاکید امام راحل بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امام خمینی(ره) ملت ایران را به درجه ای از عظمت و اقتدار رساندند که امروز موجب عصبانیت نظام سلطه شده است، بیان داشت: این عظمت ملت ایران اسلامی که در سایه تلاش ها و رهنمودهای امام راحل به دست آمده موجب شده بدخواهان انقلاب چهار دهه تلاش کنند تا این نظام و انقلاب را تضعیف کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که افکار و اندیشه های امام خمینی(ره) در جامعه امروز همچنان زنده و پویا است، خاطرنشان کرد: بهترین راهکار برای مقابله با توطئه های دشمنان بهره گیری از اندیشه های امام راحل در بخش های مختلف کشورمان است.

حجت الاسلام لائینی با تاکید بر این که امام خمینی(ره) با قدرت در برابر ظلم و استبداد زمان ایستادند و انقلاب را به پیروزی رساندند، گفت: اندیشه الهی آن بزرگ مرد تاریخ موجب شد بسیاری از ملت های جهان مجذوب اندیشه های ایشان شوند.

وی با بیان این که امام راحل همواره بر ضرورت حفظ استقلال کشور تاکید داشتند و مخالف جدی هر گونه وابستگی بودند، افزود: ایشان با تزریق امید و خودباوری به ملت ایران به ویژه جوانان ایرانی تابوی عدم توانایی مردم ایران را شکستند و موجب پیشرفت و تعالی کشور شدند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز نیز اندیشه امام خمینی(ره) در عدم وابستگی به غرب باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور باید بدانند وابستگی به غرب حاصلی جز ذلت و بدبختی نخواهد داشت.

وی در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت بهره گیری از سیره عملی امام راحل در برخورد با مشکلات کشور تاکید کرد و گفت: امام راحل همواره دغدغه مردم به ویژه محرومان جامعه را داشتند که باید امروز مورد توجه مسؤولان کشور قرار گیرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *