۹ مرکز قرآنی ویژه نابینایان درمازندران راه اندازی شد

مدیرعامل دارالقرآن نابینایان وکم بینایان روح الامین مازندران اعضای این موسسه را بیش از ۵۰۰ نفر از افراد نابینا و کم بینا اعلام کرد و افزود : حدود ۸۰ نفر از این افراد حافظ یک یا ۳۰ جزء قرآن کریم را حفظ هستند.
حمیدرضا جانبازی در حاشیه برگزاری محفل قرآنی ویژه خانواده بهزیستی مازندران در نکا گفت: بیش از ۹ مرکز قرآنی در شهرهای آمل، قائمشهر، ساری، بهشهر ، گلوگاه، بابل، محمودآباد، نکا و میاندرود راه اندازی شده و امیدواریم در سال جاری با کمک نیکوکاران و مردم مراکز قرآنی ویژه نابینایان در شهرهای غرب استان نیز راه اندازی شود.
جانبازی که خود از جامعه نابینایان است ، گفت : موسسه دارالقران روح الامین از سال ۱۳۸۴ با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی و برای ترویج فرهنگ قرآنی و آموزش قرآن فعالیتش را در مکان استیجاری آغاز کرد.
وی تعداد اعضای این موسسه را بیش از ۵۰۰ نفر از افراد نابینا و کم بینا اعلام کرد و افزود : حدود ۸۰ نفر از این افراد حافظ یک یا ۳۰ جزء قرآن کریم را حفظ هستند.


جانبازی اضافه کرد‌: خوشبختانه برخی از روشندلان استان دارای استعدادهای زیادی هستند که رتبه های ممتازی کشور را نیز در سال های اخیر کسب کرده بودند.
شاان ذکر است ضیافت افطاری و محفل قرآنی شب گذشته با همت یکی ازخیرین شرق مازندران و با حضور روشندلان و ممدجویان بهزیستی در نکا برگزارشد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *