توزیع ۲ هزارو ۵۰۰ سبد کالا در بین نیازمندان نکا/ تصویر

مدیرکمیته شهرستان نکا از توزیع ۲ هزارو ۵۰۰ سبد کالا در بین نیازمندان و مددجویان این شهرستان خبر داد.
بریمانی با اشاره به توزیع ۲هزار کیسه در قالب طرح همیان مولا به توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین ۲۰۰ یتیم و ۳۰۰ خانواده مددجوی کمیته امداد امام خمینی در این شهرستان خبر داد.

بریمانی تصریح کرد: در سال ۹۶ با همت بسیج سازندگی ۳۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان شد و امسال نیز ۳۷ واحد مسکونی دیگر را در دستور کار داریم .


این مقام مسئول در کمیته امداد شهرستان نکا به تلاش این نهاد برای توانمند سازی وطرح اشتغال مددجویان ،به پرداخت ۶ میلیارد تومان وام برای ۴۰۰ نفر با هدف اشتغال از محل صندوق ولایت اشاره کرد و گفت : امسال بناست این رقم به ۱۱میلیارد تومان برسد .
او یاد آور شد: سرکشی های مداوم ، دیدار جهره به جهره از خانواده های مددجویان از جمله اهداف و برنامه های این نهاد مقدس در شهرستان است که تمام تلاشها و برنامه ریزی ها رفع محرومیت ، تهیه ملزومات اساسی زندگی و نیز ارائه تسهیلات با هدف ایجاد مشاغل پایدار و توانمند سازی خانواده ها را در ادامه خدمت با جدیت دنبال خواهیم کرد .

گفتنی است، شهرستان نکا دارای ۱۲۰هزار نفر جمعیت است که ۲ هزارو ۹۸۴ خانوار آن معادل ۶۰۰۰ نفر و نیز ۲۲۰ یتیم، زیرپوشش کمیته امام خمینی ره می باشند .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *