دعوت رضوان الحسین از مردم برای تهیه سبد کالا بیماران نیازمند

گروه مردمی فرهنگی مذهبی رضوان الحسین ع شهرستان نکا(زیر نظر هیچ ارگانی نیست) در سال ۱۳۹۵ با نام جوان مومن انقلابی با هفت عضو اصلی اولین موکب بین راهی جهت افطار دهی ساده شهرستان نکا را با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون دوری از تجمل گرایی و ساده زیستی به کمک خیرین خود که از مردم عادی و از قشر متوسط و حتی ضعیف هستند برپا کرد.


که در این برپایی که افطاری ساندویچ نون و پنیر و سبزی و چای و خرما بود، خواهران و مادران اعضای اصلی گروه نیز مشارکت داشتند.
در سال ۱۳۹۶ ،یک موکب در رمضان، ۳ روز ایستگاه صلواتی در ماه ‘محرم ، یک روز موکب در سطح شهر در روز اربعین به نیابت از پیاده روی اربعین با کمک مردم عزیز برگزار گردید و تعداد نفرات گروه ۷ عضو اصلی و ۱۰ عضو دیگر اضافه شدند.

 

و امسال در رمضان سال ۹۷ نیز با همت مردم خیّر این مرز و بوم و با تلاش اعضای گروه، به تهیه و پخش سبد کالای مواد غذایی و بهداشتی برای نیازمندان و بیماری های خاص شناسایی شده (اتیسم ،با همکاری مسئول انجمن اتیسم مازندران) پرداختیم.

ان شاءالله این عمل انقلابی ما جوانان و خیّرین عزیز مورد عنايت خداوند منان قرار بگیرد. و تقدیر تشکر ویژه برای خیّرین گرامی را داریم.

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. خدا از این جوانان قبول کنه ان شاءالله
    خیر از جوانیشان ببینن

  2. احسنت به آقای عشوری و دوستان
    ان شاءالله خدا قبول کنه از همه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *