تکمیل سد گلورد مازندران ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیر پروژه شرکت سد گلورد مازندران گفت: تکمیل سد گلورد مازندران ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
حسین توکلی عصر امروز در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از روند تکمیل سد گلورد در شهرستان نکا اظهار داشت: ارتفاع بدنه سد ۸۰ متر است که سه ماه دیگر عملیات اجرای آن شروع می‌شود.

وی با اعلام اینکه به لحاظ فنی بتن‌ریزی سد باید به صورت همزمان انجام شود، خاطر‌نشان کرد: برای شروع بتن‌ریزی بدنه سد نیاز به تامین اعتبار داریم.

مدیر پروژه شرکت مشاور سد گلورد مازندران در پیشرفت ریالی سد گلورد مازندران را ۵۲ درصد اعلام کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی سد ۶۱ درصد است که به لحاظ زمانبندی برای اجرای طرح با تاخیر مواجه شدیم.

وی دلیل عقب ماندگی در اجرای پروژه را کمبود منابع مالی برای اجرای طرح اعلام کرد و گفت: به علت مشکلات مالی پیمانکار زیر ۶۰ درصد ظرفیت توان خود فعالیت می‌کند.

توکلی میزان ظرفیت سد گلورد مازندران را ۱۰۰ میلیون متر مکعب اعلام کرد و گفت: برای تکمیل پروژه ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

اعضای کمیسیون عمران مجلس را در این سفر چهار معاون وزیر راه و شهرسازی همراهی کردند.
فارس

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. علی حیدری بهزادکلایی در گفت:

    به حودتون زحمت ندین دیگه زمینی برای کشاورزی نموندههر وقت بودجه به مردم نکا و حومه میرسه یا کم میاد و یا برگشت میدهند.

  2. علی حیدری بهزادکلایی در گفت:

    اگر ساخت سد طرح ملی است پس چرا در ۱۰ سال اخیر سدهای متعددی در خوزستان چه می دونم باعنوان کارون ۱و۲و۳و۴و ……این سدها منابعش از کجا تامین میشه و حالا نوبت به مردم بدبخت این منطقه رسیده با وجود گذشت سالها از شروع ساخت این سد میشه گفت که از ۳۰ سال قبل شنیده بودم که می گفتند سد گلورد حالا یه اقایی میگه که بودجه و منابع نداریم واقعا مشکل از کجاست .

  3. مهران بابادوست در گفت:

    آقای علی حیدری اشکالی نداره که زمینی برای کشاورزی نیست شما بزار سد درست بشه آب در نیاد نون در می یاد که لااقل نکایی ها که ساحلی برای شنا تفریح ندارند میتونند اونجا تفریح کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *