گزارش نیوزنکا ازدعای عرفه درمسجدجامع نکا/تصویر/

به گزاترش نیوز نکا،مسجد جامع نکاعصر امروز شاهد حضور مردم عاشقی بود که به بهانه قرائت دعای عرفه از پروردگار خویش فرج حضرت صاحب‌الامر(عج) را مسئلت می‌کردند.
خبرنگار ما شاهد حضور جوانان مؤمن و خداجویی بود که به بهانه قرائت دعای روح بخش عرفه گرد هم آمده بودند تا هم‌نوا با مولای عصر خویش حضرت اباصالح‌المهدی(ع) دعای امام حسین در روز عرفه را زمزمه کنند.
IMG_۲۰۱۳۱۰۱۵_۱۵۳۰۴۱

قطرات اشک چشمانش هم چون سیلی بر گونه‌هایش روانه بود، با صدایی حزن آلودی می‌گفت: آمده‌ام تا شاید روز عرفه روز توبه‌ام باشد و سرم را بر خاک بگذارم و از پروردگار خویش بخواهم من را مانند روزی که متولد شده‌ام پاک کند. نگاهم درنگاهش گره خورد و درافکارم به حال او غبطه می‌خوردم
IMG_۲۰۱۳۱۰۱۵_۱۵۳۰۵۴

آن دیگر جوان ، که می‌گفت در این یک سال گذشته وقت نکردم در هیچ مراسم دعایی حضور پیدا کنم، از خوشحالی‌اش برای ما تعریف می‌کرد که انگار درهای رحمت الهی برای او در این روز باز شده است.

IMG_۲۰۱۳۱۰۱۵_۱۵۳۰۳۳

هنگامی که دعای عرفه به فرازهای «لا اِلهَ اِلاّ اَنـْتَ سـُبـْحانـَکَ اِنـّى کـُنـْتُ مـِنَ الظّالِمـیـنَ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّى کُنْتُ مِنَ الْمُسْتَغْفِرینَ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّى کُنْتُ مِنَ الْمُوَحِّدینَ» حضار دست‌ها را به سوی آسمان بالا بردند و همراه با سوز و گداز فریاد «العفو» سر دادند.

IMG_۲۰۱۳۱۰۱۵_۱۵۳۰۰۸
حضورخانواده‌ها با بچه‌های خردسالشان که در گوشه‌ای از مسجدنشسته بودند و انگار این بار به گردشی متفاوت با رنگ‌و بویی مذهبی آمده‌اند.

IMG_۲۰۱۳۱۰۱۵_۱۵۳۱۵۸

ثبت این همه ابرازارادت به درگاه احدیت برایم افتخاری بزرگ بود که خدا توفیق داد من هم باکوله باری ازگناه دراین خرمن معنوی خوشه چینی نمایم . **اللهم تقبل منا**

IMG_۲۰۱۳۱۰۱۵_۱۵۳۰۱۸

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *