ویژه برنامه جشن نیمه شعبان در اسماعیل آقا محله نکا

با فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت مهدی (عج)، خیابان‌های نکا نیز همچون دیگر شهرهای کشور با برگزاری جشن‌ها، آذین‌بندی و توزیع شربت و شیرینی، حال و هوای دیگری به خود گرفته است.
برپایی ایستگاههای صلواتی در معابر اصلی ورودی کوچه های و دربسیاری ازروستاهها در بزرگداشت ولادت دوازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت جلوهای خاص معنوی بخود گرفته است .
این مراسم درروستای اسماعیل آقا محله نکا در شانزدهمین سال خود به میزبانی حاج علی اکبر گنجعلی از مریدان به ولی عصر با شکوه تر ازسنوات قبل برگزار شد .
در این شب نورانی بسیاری از مردم از شهر و روستاهای اطراف با حضور در تکیه روستای اسماعیل آقا محله دستان نیاز سوی معبود دراز نمودند وبرای سلامتی آقا و فرجش دعا نمودند .
تلاوت قرآن کریم ذکر ادعیه مداحی مولودی خوانی و نیزسخنرانی و اطعام دهی از جمله برنامه های این مراسم نورانی بود .
حجت‌الاسلام سیدحسن سیدمحمدی امام جمعه پرندک بعنوان مهمان ویژه و سخنران این جلسه به تبین انتظار ،وظایف منتظران ظهور، و نیز جامعه امام زمانی سخنان مبسوطی ایراد فرمودند .

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. مردم محترم اسماعیل اقا محله در گفت:

    خواهش میکنم برای روستای زیبا و خوش آب و هوای اسماعیل اقا محله مسجد بسازین واقعا حیف نیست همه مردم و خیرین اماده همکاری هستن از مسئولین خواهش میکنم برای ساخت مسجد در این روستا اقدامات لازم را مبذول کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *