قدردانی ازتلاش سپید پوشان عرصه آزمایشگاهی در نکا

همزمان با بزرگداشت سالروز تولد حکیم جرجانی و روز آزمایشگاه ریاست نظام پزشکی نکا بهمراه مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور در آزمایشگاهها و مراکز درمانی از زحمات همکاران آزمایشگاه قدر دانی نمودند .

به گزارش نیکا خبر ، دکتر محمودیان مدیر اجتماعی سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : سپید پوشان عرصه آزمایشگاه، تلاشگرانی در سکوت هستند که حاصل تلاش ها و زحمات آنان در جلوگیری از شیوع بیماری ها نباید از ذهن ها برود.


ریاست نظام پزشکی شهرستان نکاگفت ک به مناسبت سالروز تولد حكيم جرجاني افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت نقطه عطفی در بازنگری کمیت و کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردمان شریف بود.
وی ضمن تبریک روز آزمایشگاه، از تلاش های کارکنان این حوزه قدردانی و بر اهميت و جايگاه آزمايشگاه در علم پزشكي گفت: در حال حاضر آزمايشگاه های زیر مجموعه دانشگاه با بهره گیری از نیروی تخصصی ماهر و بهترین دستگاه ها، برای ارائه خدمات تشخیصی تخصصی به مراجعان همواره آماده خدمت هستند.
دکتر محمودیان به همراه مدیر شبکه بهداشت و درما ن نکا دکتر خانجانی از همکاران آزمایشگاههای بیمارستان بوعلی تامین اجتماعی و امام حسین ( ع)وبخش خصوصی سطح شهرستان در این روز قدردانی نمودند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *