فرماندار شهرستان بهشهر:براي رفع مشكلات با وحدت و همدلي تلاش كنيم

فرماندار شهرستان بهشهر در جلسه شورای اداری مطرح کرد:همه ما بايد پاسخگوي مردم باشيم و براي رفع مشكلات با وحدت و همدلي تلاش كنيم

فرماندار شهرستان بهشهر با اعلام اينكه نبايد به بهانه اعمال قانون، كار مردم بر روي زمين بماند؛ اظهار داشت: همه ما بايد پاسخگوي مردم باشيم و براي رفع مشكلات با وحدت و همدلي تلاش كنيم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر، هادي خنجري فرماندار شهرستان بهشهر روز پنج شنبه در جلسه شوراي اداري بهشهر اظهار داشت: چالش تامين اعتبارات مهمترين مشكل كشور ما است و شهرستان بهشهر هم از اين امر مستثني نيست و مسئولان بايد با همدلي و اتحاد، مسير خدمت به مردم را هموار كنند.

وي افزود: عدم تعامل بين دستگاهها از هيچ نهادي قابل پذيرش نيست بلكه همه نهادها و ادارات بايد با وحدت رويه براي رفع مشكلات مردم گام برداشته و از موانع سد راه، عبور كنند.

فرماندار شهرستان بهشهر با اعلام اينكه نبايد به بهانه اعمال قانون، كار مردم بر روي زمين بماند؛ اظهار داشت: همه ما بايد پاسخگوي مردم باشيم و براي رفع مشكلات با وحدت و همدلي تلاش كنيم.

هادی خنجري بيان داشت: كارگروه توسعه شهرستان با حضور تعدادي از نخبگان در بهشهر راه اندازي شده و تلاش داريم تا با بررسي نقاط ضعف و قوت شهرستان براي توسعه شهرستان اقدام جدي انجام شود.

نماينده عالي دولت در شهرستان بهشهر همچنين در مورد سد گلورد و مشكلات پيش رو گفت: موضع ما به طور رسمي به مواضع بالا اعلام شده است و مسير پروژه يك مسير فني و اصولي است كه براساس نظر كارشناسان بايد ادامه مسير دهد.

هادی خنجري افزود: در خصوص سد گلورد و تامين آب شرب شرق مازندران، هر طرحي كه پاسخگو باشد تمكين مي كنيم و در اين راستا احساسي عمل نمي كنيم بلكه همه را دعوت به آرامش كرده و معتقديم طرح بايد از مجراي قانوني و توسط كارشناسان امر محاسبه شود چرا كه اگر طرحي فني و اوصلي نباشد بسياري از محاسبلات به هم خورده و مشكل آفرين خواهد شد.

اين مسئول همچنين در راستاي توسعه اشتغال و گردشگري يادآور شد: ۲۲ روستا در بهشهر به عنوان مقصد گردشگري و بوم گردي انتخاب شده است كه ۱۱ روستا در بخش يانه سر و ۱۱ روستا در بخش مركزي است و تلاش داريم تا در اين راستا توسعه مناسب و همه جانبه ايجاد شود.

فرماندار شهرستان بهشهر در پايان با تاكيد بر برنامه ريزي صحيح براي اجراي امور گفت: اولويت ها در شهرستان بايد مشخص شود و براساس برنامه ريزي درست كارها اجرايي و انجام شود و اين مساله نيازمند وحدت و همدلي همه جانبه است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *