بررسی مشکلات روستای پجت با حضور مسولین استانی و شهرستانی

به گزارش نیکا خبر ، روز گذشته مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری، مدیرکل پدافند غیرعامل استان، مدیرکل ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه استان، مدیر راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان، و تنی چند از مدیران شهرستانی ، اعضای شورای بخش هزار جریب ،با حضور در مسجد صاحب الزمان روستای پجت به بررسی مشکلات این روستا پرداختند .
مجتبی وفایی ریاست شورای اسلامی روستای پجت ضمن خیر مقدم به مدیران ، از آنان خواست عملیات طرح هادی این روستا را در دستور کار خود دهند .



این عضو شورای اسلامی همچنین به برداشت های بی رویه چوب آلات از جنگل بالا دست روستا توسط شرکت نکا چوب اشاره کرد و گفت : خطر سیلاب این روستا را همواره تهدید می کند و مردم همیشه در زمان بارندگی با دلهره و اضطراب زندگی می کنند .
و ی اظهار امیداواری کرد :حضور مسئولین در این روستا ، آنهم در سطح استاین منشاء خیر و برکات برای اهالی باشد و عملیات آسفالت راه اصلی این روستا درسال جدید در دستور کار قرار گیرد .


مجتبی وفایی به موضوع جاده پدافندی پجت سوچلما اشاره کرد و گفت : باتوجه به اینکه این محور می تواند در زمانهای برفی راه ارتباطی ۱۴ روستای منطقه باشد امید میرود مسئولان محترم دستورات لازم را در جهت مرمت شن ریزی و نیز آسفالت آن صادر نمایند .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *