تاکید خنجری بر اثر بخش بودن جلسات مسئولان شهرستان

فرماندار شهرستان بهشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش بهشهر با تاکید بر اینکه جلسه شورای آموزش و پرورش باید کارا باشد، اظهار کرد: در اینگونه جلسات باید کمیته‌هایی براساس تخصص تشکیل شود تا در هر جلسه شاهد طرح و برنامه نوین باشیم.
فرماندار شهرستان بهشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان عنوان کرد:بحث نهادینه شدن حقوق شهروندی، تغذیه،بهداشت و ارتقاءدانش‌آموزان در حوزه روحی روانی باید از جمله دغدغه‌های مهم ما باشد

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان، افزود: باید از ظرفیت‌هایی چون منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر برای حمایت در بخش فرهنگ و ادب کمک گرفت تا سبب افزایش انگیزه در بین جوانان شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش بهشهر با تاکید بر اینکه جلسه شورای آموزش و پرورش باید کارا باشد، اظهار کرد: در اینگونه جلسات باید کمیته‌هایی براساس تخصص تشکیل شود تا در هر جلسه شاهد طرح و برنامه نوین باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای مهم ما شنیدن دغدغه‌ها از کلام صاحب نظران است، افزود: بحث نهادینه شدن حقوق شهروندی، تغذیه و بهداشت دانش‌آموزان و ارتقاء دانش‌آموزان در حوزه روحی روانی باید از جمله دغدغه‌های ما باشد و به مرحله اجرایی برسد.

فرماندار بهشهر با اشاره به نزدیک بودن سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم، بیان کرد: مراسم تجلیل از معلمان باید با بررسی تمامی زوایا درخور شان و منزلت دبیران برگزار شود و از برگزاری مراسم کلیشه‌ای خودداری شود.

این مسؤول بابیان اینکه امروزه فرزندان ما به گذشتگان نگاه می‌کنند، تصریح کرد: بازنشستگان و آن دسته از افرادی که مورد بی‌مهری از سمت ما قرار گرفتند را فراموش نکنید چرا که آنان افرادی بودند که دیروز کاشتند اما امروز حاصل دست رنج آنان را خوردیم و توانمند شدیم اما فراموششان کردیم.

خنجری با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان، افزود: باید از ظرفیت‌هایی چون منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر برای حمایت در بخش فرهنگ و ادب کمک گرفت تا سبب افزایش انگیزه در بین جوانان شد.

وی در پایان گفت: فقط به گفته‌ها بسنده نکنیم و همگی با اتحاد و همدلی پای کار بیاییم چرا که فرصت‌های بسیار بزرگی در منطقه است که ما از آن غافل هستیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *