افتتاح قرارگاه نوروزی امام علی(ع) شهرستان نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا ازآغاز بکار قرارگاه نوروزی امام علی در این شهرستان خبر داد .
به گزارش نیکا خبر ؛ سرهنگ نصیری در حاشیه افتتاح و آغاز بکار قرارگاه امام علی با حضور مدیران شهرستان در نکا در گفتگو با خبرنگار ما خاطر نشان کرد : آسودگی و ایمنی بیشتر هدف نهایی نیروی انتظامی در نوروزاست .


وی گفت : عصر امروز سرهنگ شهرستانی ضمن بازدید از این قرارگاه به موضوع التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومی است اشاره کرد و گفت : همانطوریکه فرماندهان محترم استان براین موضوع تاکید دارند آسودگی و ایمنی بیشتر در اصل همان هدف مهم و نهایی نیروی انتظامی است که همه همکاران ما در پلیس اهتمام دارند که آن را برای همه شهروندان گرامی ایجاد کنند.


فرمانده قرارگاه نیروی انتظامی نکا تصریح داد : هدف ایجاد آرامش و رضایت مندی مردم و تسهیل در عبور و مرر ، که موجب افزایش ایمنی و بهره‌مندی مردم در نوروز ۹۶ ، خواهد بود .
سرهنگ نصیری : نمونه بارز ایجاد امنیت در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت : امسال ۹۰ کلیو موادمخدر ازسوداگران مرگ در نکا کشف شد و در این راستا بیش از ۵۸۰ نفر ازتهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در نکا دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند .
این قرارگاه به منظور برقراری امنیت، آرامش و آسایش در ایام نوروز ۹۶ برای همشهریان و مسافران فعال می باشد.
او گفت : شعار امسال نیروی انتظامی “آرامش، نشاط بهاری، با قانونمندی و نظم اجتماعی” است و مردم باید برای ایجاد امنیت و جلوگیری از هر جرم و تخلفی به هشدارهای پلیس عمل کرده و با نیروی انتظامی تعامل و همکاری داشته باشند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *