سخنران یادواره شهدای نودهک نکا:مسئولان مراقب غارت فرهنگی باشند/تصویر

عضو تشخیص مصلحت نظام در ششمین یادواره سرداران و شهدای نودهک نکا خاطر نشان کرد : دشمن به دنبال تغییر میل و ذائقه مردم ما از اسلام‌گرایی و توجه به فرهنگ شهید و شهادت به سمت فرهنگ غربی است و ترویج و توسعه فضای آلوده مجازی برای همین مسئله است که باید آگاه باشیم.
سردار احمد وحیدی گفت: شهدای ما باخدا شناسی و دشمن‌شناسی درست راه خود را انتخاب کردند و در مسیر تعالی گام برداشتند.
او گفت: دشمن بزرگ ما آمریکا و فتنه‌گرانی هستند که از مقابله با نظام دست برنمی‌دارند و امروز هم در موقعیتی قرارگرفته‌ایم که باید با شناخت دوست و دشمن برای تعالی اسلام و انقلاب تلاش کنیم.

وحیدی بابیان اینکه دشمن ماکسی است که امروز با تمام ترفندها و ایده‌ها به دنبال آن است که توان نظامی ما را محدود کند؛ یادآور شد: دشمن تلاش دارد تا انرژی هسته‌ای در کشور ما محدود شود اما خود به دنبال سلاح هسته‌ای است.

عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان ما با اسلام و اهل‌بیت(ع) دشمن هستند اگرشیطان بزرگ و دشمنان بر جامعه ما حاکم شوندبر هیچ عهد و پیمانی باقی نیستند.

وحیدی برون رفت از نیرنگ های دشمنان را بصیرت دانست و افزود: همه ما باید بصیرت و آگاهی را سرلوحه کار خود قرار داده و با اطاعت از رهبری در راستای ارزش‌ها گام برداریم.


وی گفت: فضای مجازی آغشته از بیماری و سم است که به جوانان ما خورانده می‌شود و دشمن با این فضاها به فکر تغییر ملت ما است و باید مسئولان برای این مسائل فکر کنند از غارت فرهنگی جلوگیری کنند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *