صدرالدین بامتی خطاب به باهنر! انتقادغیرمنصفانه شماراعجولانه ،وخلاف واقع میدانم

صدرالدین بامتی درپاسخ به اظهارات اخیر دکتر باهنر عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی درخصوص اغراق آمیزبودن آمارهای دولت تدبیرامید رااقدامی عجولانه و بدورازواقعیت خواند.
او دراین نامه که متن آن به دفتر نیوزنکاارسال شده است آورده است: با سلام به همه خادمان و مسئولین زحمت کش کشور که خود را وارثان درد مردم حماسه ساز و همیشه در صحنه و نیز ولایت مدار میدانند.
دیدگاه اینجانب در مورد اظهار نظر اقای محمدرضا باهنر نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و عضوه هیئت رئیسه مجلس جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر میباشد.
محضر جناب آقای دکترباهنر سلام علیکم
آقای دکتر شمادراظهاراتتان دولت تدبیر و آرمانگرای همراه با امید آقای روحانی را در مورد نقد قراردادید دراظهارات اخیر خودتان که در بسیاری از جراید و نیز خبرگزاریها درج شده بود آمارهای ارائه شده از سوی دولت دکتر روحانی را اغراق آمیز اعلام داشتید کما اینکه هنوز کمتر از دو ماه از روند فعالیت دولت مذکور نگذشته است تعجب اینجاست با درایتی که در ذهن حضرتعالی میدیدم اقدامات عجولانه چرا ؟و اظهار نظر غیر متعارف جنابعالی تعجب بسیاری را بدنبال خواهد داشت همچنین جنابعالی در بخش دیگر از سخنان خود با انتقاد ازعملکرد دولت روحانی در تغییرات گسترده استانداران در کشور که بنظر بنده بجا میباشدرا نوعی انتقادغیر منصفانه و خلاف واقع میدانم.اتفاقا دولت آرمانگرا همرا با اعتدال و تدبیر و امید دراین مدت کوتاه ۵۵روزه به پیروزیهای چشمگیر و افتخار آفرینی بین المللی در بیشتر روابط ها با کشورهایی که بی جهت برایمان تحریم و مشکل ساز می شدند دست یافت که این خود یک گام به جلو برای نظام و مردم همیشه در صحنه بوده است .
البته دراشاره جنابعالی درمورد تندروی های دولت اصلاح طلبان و دولت آقای احمدی نژاد را قبول داشته و تندرویهای چپ و راست باعث صلب آرامش آرامش و آزادی و اجرای دمکراسی باآرمان وارزشهای اسلامی و مردم سالاری دینی می شود.
خوشبختانه دراین فرصت کوتاه و فشرده دولت تدبیر وامید توانسته به برداشتهای مفید باموفقیت نسبی دست بیابد که در ۳۵ سال گذشته بی نظیر بوده است.
ملت ما از رئیس جمهور و هیئت دولت و حمایت با اقتدر از رهبر فرزانه که در همه زمان ها به یاری نظام و مردم بوده خدا را شاکراست.
همانطور که حضرت عالی فرموده ایدٰ اداره کشور در این برهه که شاخص ها و مشکلات واقعاکار سختی است شرط کذاشتن برای دولت کار منصفانه نبوده و از خرد گرایی بدور میباشد و بجای تحلیلهای سیاه و سفید!مسائل را عاقلانه و عادلانه بنگریم و مشکلات را به مرور زمان و با اتحاد بایکدیگر حل نماییم
در مورد مسکن مهر ،دولت حتما درحال یافتن راه حلی برای اتمام ساختمانهای نیمه تمام و تحویل به فاقدین مسکن که واجدشرایط باشند میباشد.
آقای باهنر اگر شما رئیس جمهور کشور میشدید اجازه تغییر استانداران رابه گروه یا جناح یا افراد دیگری می سپردید ؟آیااین تغییرات استانداران بنظر شما حق مسلم هر رئیس جمهور نمی باشد که افراد توانمندی برای انجام برنامه هایش انتخاب نماید؟
در مورد پرداخت یارانه به ۷۳ملیون ایرانی که واقعا درحال حاضر بار سنگینی روی دوش دولت میباشدمگر بدورازواقعیت است؟ ٰکه این مهم نیزهرچه سریعتر می بایست اصلاح شود چراکه واقعا بیت المال به هدر نرود و از واریز یارانه به افرادی که نیازی به این ۴۵هزارتومان ندارندجلوگیری شود.
آقای باهنر آیا شما هم مثل بنده یارانه دریافت میکنید؟
در ضمن بنده از این تاریخ اعلام داشته که بصورت رسمی ازدریافت یارانه انصراف خود را اعلام میداریم چون شکر خدا نیازی به دریافت آن ندارم
ضمن اینکه برای جنابعالی و همه خدمتگزاران صدیق به نظام اسلامی که تلاش شان خدمت به مردم شریف میهن اسلامی و عزیزمان صرف میشودآرزوی موفیقیت دارم سعادت و بهروزی دولت مقتدر و تدبیر و امید و نیز سلامتی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از ایزد منان مسئلت مینمایم / منصور باشید .
والسلام .صدرالدین بامتی طوسی

دیدگاه های این مطلب

15 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. پیروزی های چشمگی!!!!؟؟؟؟
    منظورتون همون حرکت های نابجا در نیویورکه دیگه آقای بامتی؟
    من نمیدونم شما چرا اینقدر سنگ این دولت و به سینه میزنی؟ مگه خبریه که ما نمیدونیم. فرماندار و بخشدار که تازه چند ماهه عوض شدن. شهردار هم که معین شد. نکنه خبریه و ما نمیدونیم!

    • نکا(نقطه کلیدی ایران) در گفت:

      کدوم حرکت نابجا بود؟مواظب باش چی داری میگی همونی که تونابجامیخونی رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه ای ازاون بعنوان نرمش قهرمانانه تعبیرفرمودند. کوبیدن برطبل جنگ نابجاهه نه حفظ شان ومنزلت ایران وایرانی که متمدن ترین مردم جهان هستند.

  2. اولا مهندس باهنر نه دکتر باهنر . دوما اگه مهندس چیزی میگه حتما میدونه که میگه چون دستش تو حساب کتابه . الکی نقد نکنید .

  3. جناب آقای بامتی

    احسن به دیدگاه و نظرتون . انشالله خدا عاقبت همه بخیر کنه و دلشون بحال ملت و امثال شما کار آفرینان بسوزه که دست جوانهای این مرزو بوم میگری که به سر زنگی خودشون برن .
    موفق باشی

  4. احسن بر بامتی همیشه بیدار حاضردر صحنه،که بدرستی انتقاد نمودید

  5. از نظرات ايشان لذت مي برم.هميشه از سر لطف و محبت و دل سوزي مي نويسد.

  6. نکنه به قول دوستمون خبریه آقای بامتی که دست به نقد شما انقدر زیاد شده

  7. با سلام به آقای نکایی که فرمودید خبریه اقای بامتی :
    تا اونجایی که ما اقای صدرا بامتی را میشناسیم نه دنبال پستی میگردد نه بدنبال نفع شخصی حرف میزند از نظر بنده منظور اقای صدرا بامتی این است که انتقاد نمودن به کارهای دولت در زمان کوتاهی که شروع به کار کرده منصفانه نبوده و به جای انتقاد میتوانیم با رهنمود های سازنده خود در راستای اعتلای پیشبرد اهداف نظام و دولت گامهای بزرگی برداریم

  8. محمود مرادیان در گفت:

    جناب آقای بامتی کار آفرین نمونه هستند و با کارخانه های موفقی که با زحمت های فراوان در شهرک صنعتی احداث کردند فکر نمیکنم وصله هایی مثل پست و مقام بهشون بچسبه و اصلا نیازی به چنین موقعیت هایی ندارند.
    پس از اینکه ایشون نسبت به نوشته آقای شریعت مداری واکنش نشون دادند، بنده هر وقت که نوشته ای از آقای بامتی در این سایت ببینم حتما مطالعه می کنم.

  9. بهمن کلبادی در گفت:

    ازاسمهای الکی حرفهای علکی بیرون می زنه تمام ایران را بگرد یک نفر پیدا نمی کنی فامیلیش باشه نکایی مگر پسوندش باشه / تازه اونیکه یه عمری کلمه هنر رویدک میکشه یکی از هنرهاشو روکنه

  10. آقای بامتی چقدر به نیوزنکا داده که همیشه خبرهاشو میذارین؟
    شورشو در اوردین دیگه

  11. راست میگن.این آقا چه ربطی به این مسائل داره؟ همه جا نظر میده
    نکنه این سایت مال خودشه رو نمیکنه

  12. نمیدونم چرا خبر آقای بامتی از ستون سمت راست برداشته نمیشه با این همه خبرهای جدید. نرخ دقیقا چقده؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *