طاهره رضایی:۱۵۰۰بانوی نکایی بصورت سازمان یافته به ورزش می پردازند

جلسه نواب روسای هیات های ورزشی شهرستان نکا صبح امروز با حضور رضایی رییس اداره ورزش و جوانان ، خانم فرج پور معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران ، معاونت امور بانوان فرمانداری نکا ، رضایی معاونت اداره ورزش و جوانان نکا و نواب روسای هیات های ورزشی در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

به گزارش نیکاخبر : صبح امروز در نشست نواب هیاتهای ورزشی معاونت اداره ورزش و جوانان نکابه تشریح عملکرد این اداره در امور بانوان خبرداد و گفت: بالغ بر ۱۵۰۰ ورزشکار سامان یافته در ۲۰ رشته ورزشی بانوان فعالیت دارند .

طاهره رضایی افزود: حاصل فعالیت های بانوان این شهرستان اعزام ۲ نفر از قهرمانان به مسابقات جهانی و بین المللی ودعوت ۵بازیکن به اردوی تیم ملی وحضور ۳تیم درمسابقات لیگ کشور _ بسکتبال در سوپر لیگ کشور _ هندبال لیگ دسته یک _فوتسال لیگ دسته دو کشور میزبانی اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران و حضور ۵تیم در لیگ استان برگ زرینی از افتخاذات بانوان بوده است.

همچنین در این نشست نواب روسای هیاتهای ورزشی نکا از موارد و کمبودها در رابطه با مشکلات بانوان شهرستان بحث و تبادل نظر پرداختند.

شایان ذکراست: در دوسال گذشته تا بحال با برگزاری المپیاد ورزشی و فعال شدن بیشتر بعضی از هیاتهای ورزشی در مسابقات استانی و کشوری با حمایت اداره ورزش و جوانان نکا رشد چشمگیری داشته اند.

در پایان جلسه نواب روسای هیاتهای ورزشی با لوح یاد بود و هدایایی از طرف اداره ورزش و جوانان نکا تقدیر شد .

سیدرقیه حسینی

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *