نماینده ارومیه: شعار مرگ بر آمریکاحذف شدنی نیست

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اینکه عده‌ای مخالف سر دادن شعار مرگ بر آمریکا هستند، گفت: ایران اسلامی از حقوق مستضعفان در برابر مستکبران عالم دفاع کرده و با سر دادن این شعار انزجار خود از جهان‌خواران را اعلام می‌کنند.

عابد فتاحی با اشاره به صحبت‌های اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر حذف شعار مرگ بر آمریکا، اظهار داشت: سیاست خارجی ایران اسلامی به ویژه ارتباط با آمریکا فقط با نظر رهبری انجام می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه استکبارستیزی پایه و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می‌دهد، اضافه کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از سیاستمداران توانمند در عرصه خارجی قلمداد می‌شود.

324
فتاحی بر لزوم استفاده از توانمندی‌های آیت‌الله هاشمی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: در کشورمان افراد متخصص و توانمند زیادی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی وجود دارد ولی هرگونه تغییر بنیادین در خط مشی‌ها باید طبق نظر و خواست مقام معظم رهبری انجام گیرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عده‌ای مخالف سر دادن شعار مرگ بر آمریکا هستند، ادامه داد: ایران اسلامی از حقوق مستضعفان در برابر مستکبران عالم دفاع کرده و با سر دادن این شعارها انزجار خود از جهان‌خواران را اعلام می‌کنند.

فتاحی سوزاندن پرچم سایر کشورها در راهپیمایی‌ها را فی‌النفسه ناپسند دانست و اظهار داشت: پرچم و سرود همه کشورها باید در مجامع ملی و بین‌المللی مورد احترام قرار گیرد، چرا که ما بی‌احترامی به نمادهای کشورمان و دین‌مان در سایر نقاط جهان را نمی‌پذیریم.
فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *