حجت الاسلام موحد:شهدا تاریخ سازان کشورمان شدند+تصویر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت اطلاعات کشور در مراسم یادواره ۲۳ تن از شهدای محله امام رضای نکا که با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، درمسجد امام رضای این شهرستان برکزارشد گفت: ما باید دراین زمان حرکتی انجام بدیم که تاریخ ساز باشیم نه تاریخ سوز و این عمل را شهدای ما در زمان جنگ تحمیلی انجام دادند و تاریخ ساز شدند.
حجت الاسلام محمد جواد موحد همزمان با شب شهادت امام رضا(ع) ،درمراسم یادواره ۲۵ تن از شهدای محله و مسجد امام رضا(ع) نکا و پنج تن از شهدای مدافع حرم این شهرستان گفت: دشمنان با تقویت گروهک های تروریستی از جمله داعش قصد داشت تا اسلام هراسی را در دنیا ترویج دهد که با رشادت ها و جانفشانی های مدافعان حرم باردیگر تیر آنها به هدف برنخورد و اکنون شاهد برچیده شدن پی درپی داعشی ها در سوریه و عراق هستیم.

وی به مهمترین مسئله کشور که امنیت است اشاره کرد و افزود: امنیت، آسایش و راحتی جامعه را مدیون خون شهدای جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و مرزداران کشورمان هستیم که مقابل کفر و استکبار ایستاده اند تا ما در داخل کشور با آسایش کامل زندگی کنیم.
وی با یادآور شدن نقش و جایگاه شهدا در پیشبرد اهداف انقلاب به اوضاع تاسف بار کشورهای منطقه پرداخت و گفت: شهدا با ایثار و فداکاری خود، و با رشادت های بی نظیر خود تاریخ ساز شدند و اجازه ندادند کشورهای زورگو و ظالم بر عزت و عظمت ملت ایران چیره شوند.
وی ادامه داد: قضاوتی منصفانه لازم است تا با مقایسه ایران اسلامی با کشورهای منطقه درک شود که ثبات و امنیت کشور مرهون چه خون های به ناحق ریخته شده ایست.

حجت الاسلام موحد گفت: شهدای عزیز با نثار جان خود این راه پرافتخار را در برابر ملت ایران قرار دادند و امروز مردم ما، زن و مرد، پیر و جوان همه به این یقین رسیده اند که تنها راه مقابله با دشمنان ادامه دادن راه پربهجت شهدا و ایستادگی و مقاومت در برابر ظالمان است.
حجت الاسلام موحد خاطر نشان کرد :وظیفه کنونی ما داشتن اتحاد و بصیرت و گوش دادن به فرامین مقام معظم رهبری است تا بتوانیم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *