سرهنگ رمضانی ازتجمع بسیجیان بابل با حضور استاندار مازندران خبرداد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل از برگزاری همایش بزرگ بسیجیان این شهرستان با حضور مهندس اسلامی استاندار مازندران خبر داد.

همزمان با آغاز هفته بسیج سرهنگ مرتضی رمضانی درجمع خبرنگاران بایل اظهار کرد: بسیج نماد مردمی بودن انقلاب اسلامی در ایران و حضور حماسی همه مردم در پیشبرد نظام اسلامی است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی هرچه دارد از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب امام‌خامنه‌ای(دامت برکاته) و مردم ولایتمدار و بسیجی است که باید قدر این دو نعمت که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به یادگار گذاشته است را دانست.

این مسئول ارشد نظامی در شهرستان بابل ادامه داد: نزدیک به ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر طاغوت شاهنشاهی گذشته است و ما به عینه شاهد هستیم که آحاد ملت و بسیجیان بودند که همیشه در صحنه‌های مختلف دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حتی جلوتر از مسئولان حضور داشته و در برابر تمام مشکلات تا پای جان ایستادگی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل تصریح کرد: خون شهدای گرانقدر در به ثمر رساندن این انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای ترور شهدای هسته‌ای، شهدای نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم به‌همراه صبوری خانواده‌هایشان در کنار خستگی‌ناپذیری بسیجیان امروز این عزت‌و افتخار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است و باید شاکر همه این نعمات باشیم.

سرهنگ رمضانی با اشاره به ظرفیت بزرگ بسیجیان شهرستان بابل افزود: باید در کنار بسیاری از کارهای آمادگی رزمی از ظرفیت عظیم بسیجیان پایتخت شهدای شمالی کشور استفاده درستی در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی به‌ویژه در گستره محرومیت‌زدایی، ناتوی فرهنگی و دغدغه اصلی سال‌های اخیر فرمانده کل قوا که بحث اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است استفاده کرد و با روحیه جهادی به‌دنبال حل مشکلات مردم بود.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع ناحیه مقاومت بسیج بابل در هفته جاری اذعان کرد: در کنار بسیاری از برنامه‌های این ناحیه در هفته بسیج سه برنامه اصلی تجمع بسیجیان ولایی شهرستان در روز پنجم آذرماه با حضور مهندس محمد اسلامی استاندار مازندران، برنامه پیاده‌روی خانوادگی سوم آذر که به‌همت بسیج فرهنگیان بابل و برنامه افتتاح پنج خانه محروم را می‌توان نام برد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل در پایان گفت: امیدواریم در حضور استاندار ارزشی مازندران بتوانیم ظرفیت‌های بابل را در تجمع بسیجیان این شهرستان به درستی نشان دهیم و سند دیگری بر افتخارات مردم ولایتمدار این منطقه از ایران در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را ماندگار سازیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *